רשת iDigital תעניק חסות לתחרות ישראמן 2023

תחרות איש הברזל של ישראל, הישראמן, היא תחרות שמציבה בפני הספורטאים והספורטאיות אתגרים משמעותיים, ולכן השנה iDigital יהיו חלק מנותני החסויות מתוך רצון לתת למתחרים את הטוב ביותר
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
סדרת שעוני Apple Watch ULTRA

ישראמן שמחים על הצטרפותה של רשת iDigital, משווקת הפרימיום של Apple בישראל, כנותנת חסות בתחרות ישראמן 2023.

המומחים של iDigital ילוו את המתחרים שלנו בתחרות, ידריכו אותם על סדרת השעונים החדשה של Apple ועל הפיצ׳רים החדשים של ה-Apple Watch, שיעזרו להם לנצח בתחרות.

ה-Apple Watch ULTRA הוא שעון הטיטניום החדש ופורץ הדרך של Apple – השעון האולטימטיבי לספורט אתגרי והשעון הראשון שתוכנן לשימוש בספורט מים. הוא בעל GPS ברמת דיוק למקצוענים. עם מדדי ריצה מתקדמים, חיישן טמפרטורה ופונקציות בטיחות שיכולות להגן עליכם במקרי קיצון. בקיצור – השעון המתאים ביותר למקצוענים בתחרות הישראמן!

איידיגיטל היא רשת ה-APR היחידה בישראל (Apple Premium Reseller), המהווה את הפורמט הקמעונאי היוקרתי ביותר של Apple. ב-iDigital תוכלו להתנסות במכשירי Apple השונים ולקבל ייעוץ והכוונה בבחירת המכשיר המתאים ביותר לצרכים שלהם.

המומחים של איידיגיטל ילוו אתכם בכל שאלה, בעיה או תקלה לכל אורך תהליך הרכישה וגם לאחר הרכישה בפריסה ארצית בכל אחד מ-19 מסניפי הרשת או במוקד השירות הטלפוני 8336*.

אז מחכים לכם בישראמן אילת 23 לחווית הספורט הגדולה של ישראל.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג