אחרי 28 שנים, מארו טפרי שבר את שיא ישראל ב-10 ק"מ

שיאן ישראל במרתון וחצי מרתון הוסיף עוד שיא במרוץ הרצליה, והפעם שיא מיתולוגי שנקבע על ידי דב קרמר ב-1991. גם עלמיה שסיים שני רץ מהר יותר מהשיא הקודם
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מזג האוויר האיר אתמול (שבת) פנים למשתתפים במרוץ הרצליה וזה בא לידי ביטוי גם אצל המנצחים. אחרי 28 שנים נשבר השיא הישראלי בריצת כביש ל-10 קילומטרים שנקבע ב-1991 על ידי דב קרמר.

עכשיו הוא כבר מחזיק בשלושה שיאים ישראלים על הכביש. מארו טפרי | צילום: טיבור יגר

עוד כתבות בנושא 
סאלם באיולין וטדסה גטהון ניצחו באליפות ישראל ב-10,000
מארו טפרי שבר שוב את השיא הישראלי בחצי מרתון 
שיא ישראלי למארו טפרי במרתון סביליה 

מארו טפרי הוא השיאן החדש, אחרי שניצח בהרצליה בזמן של 28:32 דק'. טפרי שיפר ב-23 שניות את שיאו של קרמר, שבעבר הושווה על ידי היילה סטאין. איימרו עלמיה הגיע שני במרחק של 3 שניות מטפרי, כך שגם הוא רץ מהר יותר מהשיא הקודם ואחראי למעשה על התוצאה השנייה בטיבה אי פעם של רץ ישראל במרחק זה.

כעת טפרי הוא שיאן יראל בכל שלושת המרחקים ה"קלאסיים" של ריצת הכביש: מרתון, חצי מרתון ו-10 קילומטרים. נזכיר שכבר במרתון סביליה בפברואר, כששבר את השיא הישראלי, הוא קבע גם את הקריטריון להשתתפות במשחקים האולימפיים טוקיו 2020.

אשתו של טפרי, סאלם באיולין, שקיבלה לאחרונה אזרחות ישראלית, ניצחה בין הנשים בהרצליה במרחק ל-10 קילומטרים בזמן של 32:18 דק'. שיאנית ישראל לשעבר במרתון, ילנה דולינין סיימה שנייה (36:08 דק') וכרואן חלבי שלישית (36:14 דק').



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג