שלום אורח התחבר

שיחזור סיסמה

חזרה

הרשם

ג'ני קפלן אני ג'ני מהבלוג

צ פ ו || 12 דקות אימון לחיטוב הגוף

מחפשים אימון קצר ואפקטיבי? הנה אימון מיוחד של ג'ני קפלן שעזר במשקל הגוף ותורם לחיטוב הגוף

"הי ג'ני, אני עוקבת אחריך בהשתאות ונהנית מהסרטונים. רציתי לדעת – יש סיכוי שאת מעלה סרטון לנוסעים לחול? אני נוסעת לשבוע ורוצה לעשות אימון קצר בבוקר לפני יום שכולו הליכה ואוכל". זו בקשה שקיבלתי ממתאמנת שלי והייתי רוצה לשתף אתכם בתשובה שלי וכיצד אני רואה את השילוב בין חופשה לאימונים. אני מאוד מאמינה באימונים הקצרים שלי שנותנים הרבה מאוד, גם בחופשה, אז הנה אימון קצר ואפקטיבי עם משקל גוף שישמור עלינו חטובים, חזקים ומלאי אנרגיה.

בשבילי האימון הקצר הוא כמו אוויר לנשימה, כמו לצחצח שיניים בבוקר, כמו לעשות טיפול עשרת אלפים לרכב בזמן. אני מעדיפה לא לכבות שריפות עם דיאטות מהירות ואימונים קשים, אלא לעשות פעילות תחזוקה באופן קבוע. קצר, כיפי, אפקטיבי. האימון הקצר המחזורי שלי עם תרגילים לכל שרירי הגוף – מעלה מסת שריר ומצב רוח, מכניס אנרגיה לגוף וזרימה למחשבה, מהדק את המותן, מחזק ומעגל ישבן שיהיה מוצק ומעוצב, מחטב ירכיים, מעצב זרועות וכתפיים לתפארת, משאיר עם שרירי הבטן מהאגדות, מאזן תיאבון וגורם לי להרגיש חופשית עם כל מה שהיום מציע עם שלל ההרפתקאות.

ביצוע האימון

1. האימון כולל 5 תרגילים שנבצע ברצף פעמיים עם זמני התאוששות קצובים
2. האימון כולל הסברים מדויקים שיעזרו לכם ליהנות מאפקטיביות מוגברת ותרגילי תנועתיות מוביליטי שיעזרו לכם להתאושש ביעילות מהאימון ולסיים בהרגשה אנרגטית ונהדרת
3. תקפידו לתרגל יחד איתי תוך כדי ההסברים כדי ללמוד היטב את התנועות של התרגילים
4. תוך כדי האימון אל תרוצו להשיג כמה שיותר חזרות. הקפידו על טכניקה ביצוע מעולה כערך עליון לפני שמוסיפים מהירות. גייסו את הגוף, את השרירים ואת המחשבה כפי שאני מראה ומלמדת בוידאו
5. ועכשיו, שימו פליי בנייד, טאבלט או כל מחשב שברשותכם והתאמנו יחד איתי


 


ג'ני קפלן | מאמנת כושר בשיטת טקפיט ואלופת ישראל בקטלבלס

לערוץ הכושר של ג'ני ביוטיוב


 עדיין לא חברים של שוונג בפייסבוק? הצטרפו עכשיו קבלו את כל התכנים הכי מעניינים
הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את ריכוז הכתבות המובילות של השבוע


2018 © ריצה, אופניים, טריאתלון, שחייה | שוונג  כל הזכויות שמורות