הרץ שנפצע לאחר שהותקף על ידי נץ

את הריצה הזו לא ישכח לעולם אנדי לוולין, שנחבל באופן חמור על ידי נץ ששרט את קרקפת ראשו של הרץ המופתע. "הציפורים" של היצ'קוק הסיפור האמתי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

זה היה עוד יום של שגרת ריצה עבור אנדי לוולין, שנוהג לרוץ בשטח הפתוח בסמוך לעיר צ'לסטון שבאנגליה. את החוויה שהוא עבר הוא כנראה לא ישכח לעולם והסרט "הציפורים" של היצ'קוק יכול מעתה להיות הסרט עימו הוא יזדהה. במהלך הריצה חש לוולין לפתע מהלומה חזקה מאוד בראשו, אך שום דבר לא הכין אותו לדבר שפגע בו. הוא חשב שהוכה או הותקף על ידי שודד שהמתין לו ובאופן אינסטינקטיבי הביט לכיוון מקור המכה ורק הספיק לחוש את משק כנפיו של נץ אימתני שמוטת כנפיו הגיע להערכתו ל-1.20 מטר שחלף מעליו.

נעץ את טפריו בראשו וגרם לחבלה חמורה בקרקפת ראשו | צילום: אנדי לוולין

עוד כתבות בנושא
ליהנות כמה שיותר מזמן הקסם שאחרי הריצה
האם יש הבדל בין ריצה על מסילה לריצה בחוץ?
צאו מהמזגן, יש גם יתרונות לריצה בחום

שריטה עמוקה בקרקפת

אך הנץ לא הסתפק רק בהפגנת כנפיו אל מול לוולין, אלא נעץ את טפריו בראשו וגרם לחבלה חמורה בקרקפתו. "לפתע שמעתי משק כנפיים ליד הכתפיים והרגשתי שמשהו שורט את ראשי ומושך אותי קדימה", הוא סיפר ל"דיילי מייל" ונזכר בטראומה שעבר, "בתחילה חשבתי שמדובר בשודד שהכה אותי עם אלת בייסבול או אבן גדולה, אבל אז נפלתי על האדמה שותת דם לכל עבר".

למרות הכל, הרץ בן ה-44 היה רגוע באופן יחסי והחליט שעליו לחזור לביתו בריצה, למרות הכאב החזק שחש בראשו. הוא אף הצליח לדבריו אפילו לעשות שיא אישי בחמישה ק"מ מהאדרנלין שאחז בו כנראה. "החלטתי לרוץ הביתה בצורה המהירה ביותר, על מנת להבין מה מידת הנזק שנגרם לי, אבל סך הכל אני צריך להודות לאותו נץ שבזכותו שברתי את השיא האישי שלי ב-5 ק"מ", הוסיף לוולין בהומור.

הותקף על ידי נץ עם מוטת כנפיים של 1.20 מ' | צילום: pixabay

השריטה העמוקה שהשאירה צלקת עמוקה ומדממת בראשו של לוולין הגיע לאורך של 15 ס"מ, לא מעט בעבור מפגש חטוף עם נץ תועה, מה שהשאיר את האחות שטיפלה בו בבית החולים עם פה פעור למדי. מומחים לחיות בר ניסו להבין מה משך את הנץ לתקוף את הרץ התמים וטענו כי חודש אוגוסט איננו תקופת קינון ולכן כנראה הנץ היה במנוסה ונתקל בלוולין בטעות. עוד הם הוסיפו כי חיות מהסוג הזה שומרות מרחק מבני אדם ואינן תוקפות בדרך כלל. לוולין סיים את הסיפור מבחינתו ואמר כי, "כעת ייצא לריצות רק עם כובע ויתרחק מאזור של שדות ומרחבים בהם יש ציפורי בר בתקופת הקינון שלהם".





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"נשמו פנימה את העוצמות, נשמו החוצה את החולשות", איימי קראג (הייסטינגס), מרתונסיטית אולימפית..


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג