דרמה במרתון הפראלימפי בריו לאחר שהמרתוניסט גדי ירקוני נפסל

בשל החום הכבד השורר בריו, התקשה המרתוניסט לסיים את המרוץ ובשל העזרה מהמלווה שלו הוא נפסל על ידי השופט במקום
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אכזבה למרתוניסט הפראלימפי גדי ירקוני שהתחרה היום (ראשון) במרתון האולימפי בריו וזאת לאחר שלמרות שסיים את המרוץ, התבשר שנפסל משום שנעזר במאמן שלו יוסף גזאצ'ו. תנאי מזג האוויר הקשים שהיו היום על מסלול המרתון, הביאו את ירקוני לאפיסת כוחות והוא נאלץ לקבל נוזלים והושב על כיסא גלגלים בקו הסיום. ירקוני סיים אמנם בזמן של 3:05:29 שע' במקום ה-11 אך ליד שמו בתוצאות כתוב Disqualified (פסול). את המרתון ניצח אמין אל צ'נטוף ממרוקו בתוצאה 2:32:17 שע'.

מרגש: גדי ירקוני שהתעוור בהתקלות בלבנון, השיג את הקריטריון למרתון לריו

ירקוני, 42, היה חייל בסיירת צנחנים, נפצע ואיבד את ראייתו במהלך התקלות עם החיזבאללה בלבנון בשנת 1995 במהלך השירות הסדיר. הוא גר במושב בית עובד, עובד כפיזיותרפיסט המתמחה בטיפול בספורטאים, נשוי ואב לשלושה ילדים. מאחוריו ניסיון מלפני ארבע שנים, כאשר השתתף במשחקים בלונדון ב-2012 והגיע למקום ה-13. כמו בלונדון, גם הפעם בריו, יתחרה ירקוני שהוא עיוור לחלוטין בקטגוריה לשרידי ראייה. זהו חיסרון גדול עבורו, אך אין במשחקים הפראלימפיים קטגוריה נפרדת לעיוורים.

83097.1

תוצאות סופיות ומיקומים של הרצים



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"נשמו פנימה את העוצמות, נשמו החוצה את החולשות", איימי קראג (הייסטינגס), מרתונסיטית אולימפית..


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג