קבוצת השבוע של שוונג || Moda Running ראש העין

האג'נדה של הקבוצה היא להתאים לכל מתאמן את מה שנכון עבורו. בואו להכיר מקרוב את קבוצת השבוע של שוונג - Moda Running ראש העין
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

לכל קבוצות השבוע של שוונג

Moda Running ראש העין

צילום: באדיבות Moda Running

מייסד ומאמן הקבוצה: משה דוד

איך קמה הקבוצה?

"כל חיי עסקתי בספורט, שיחקתי כדורגל בקבוצת הפועל פ"ת מגיל 6 עד 18. לפני מספר שנים הצטרפתי לקבוצת ריצה והתמכרתי, בשנים האחרונות הספקתי לא מעט, מרוצים, מרתונים ואלפי ק"מ ברגליים. אחרי שאימנתי במס' קבוצות, ילדים, נשים, בוגרים ואימונים אישיים החלטתי שהגיע זמני והקמתי את MODA RUNNING. מטרתי היא להעביר את כל הידע והניסיון שלי למתאמנים".

איפה ומתי נפגשים?

"הקבוצה מתאמנת בראש העין, בימים שני ורביעי 21:00-22:00. האימונים מתקיימים בשכונת פסגות אפק ובטיילת הספורט בעיר".

צילום: באדיבות Moda Running

הישגים בולטים של המועדון ?

"לקבוצה הישגים רבים במרחקים של 10 ו-21.1 ק"מ, השתתפות במרוצים שונים כמו: מרתון תל אביב, מרוץ הר לעמק, ערד-מצדה, מרתון ירושלים ועוד. אבל כבעלים ומאמן הקבוצה אני מייחס חשיבות להישגים נוספים: מתאמנת בת 39 שלא הייתה פעילה מבחינה ספורטיבית ולא אהבה ספורט בשום צורה שהיא, וזמן קצר לאחר הצטרפותה לקבוצה היא פשוט מחכה לכל אימון עם שיא המוטיבציה. מתאמן בן 40 שמתאמן בקבוצה כ-8 חודשים ובשילוב תזונה נכונה הוריד ממשקלו 20 ק"ג. לא כל האנשים יודעים באמת מהי קבוצת ריצה, זה לא דומה לאף מסגרת ספורט אחרת. מבלים יחד שעות בשבוע, עוברים יחד חוויות, משברים ורגעים בלתי נשכחים. כל מתאמן מגיע מסיבה שונה ולמטרה שונה ולמרות שזו קבוצה כל מתאמן יוצא למסע משל עצמו. הריצה והקבוצה תורמת לכל מתאמן ומתאמנת מס' דברים: שיפור ביטחון עצמי, תחושת ניצחון, תחושת מסוגלות, התמודדות עם משברים וקשיים, חיזוק הצד המנטלי, שיפור מצב הרוח, השתייכות לקבוצה, בזכות הריצה והקבוצה מכירים חברים לכל החיים. ישנם עוד המון הישגים וסיפורים כי כל מתאמן הוא פשוט עולם ומלואו".

אירועי ספורט מועדפים?

"אירועי ריצה ומרוצים שונים".

צילום: באדיבות Moda Running

האג'נדה שלנו.

"האג'נדה שלי היא להתאים לכל מתאמן את מה שנכון עבורו. הכי קל זה להביא מתאמן לקצה ולדחוף אותו קדימה, אבל לא תמיד זה נכון עבורו ופה תפקיד המאמן חשוב ביותר. מאמן צריך בהרבה מקרים לרסן מתאמן שנסחף אחרי אחרים או אחרי עצמו. המרחק בין כושר שיא לפציעה הוא קטן מאוד.

מטרות באופק?

"מרוץ הבוז'ולה בארץ, מרוץ הלילה של תל אביב, מרוץ אייל, עמק המעיינות, מרתון טבריה, מרתון תל אביב, מרתון ירושלים, מירוץ ראש העין ומרתון וינה".

צילום: באדיבות Moda Running

למה דווקא אצלנו?

"זה ישמע לא אובייקטיבי אבל פשוט כיף להגיע לאימונים, האווירה מושלמת ויש אנרגיות טובות, כולם מחוברים כמו משפחה קטנה, מקבלים את החדשים בחום ואהבה, ברוב המקרים מתאמן שמגיע לאימון ניסיון מחליט להצטרף למשפחת MODA RUNNING. אני הבעלים ומאמן הקבוצה ומכיר כל מתאמן ומתאמנת היטב – יחס אישי הוא ערך עליון מבחינתי".

למי מתאימה הקבוצה?

"לגברים ונשים ברמת מתחילים שחולמים לרוץ ועד רצים מתקדמים שהיעד שלהם הוא חצי מרתון. מתאמני מרתון מלא מתאמנים בתכנית נפרדת. בהמשך צפויות להיפתח קבוצות נוספות".

יצירת קשר:
משה דוד: 050-2545250
אתר הקבוצה
דף הפייסבוק של הקבוצה

רוצים גם אתם להופיע במדור "קבוצת השבוע" של שוונג? שלחו מייל לדגנית [email protected] ואולי גם קבוצתכם תופיע במדור




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג