קבוצת השבוע || הקייטנה של ליאור

כשליאור גולדברג מצא עצמו רץ לבד הוא פרסם מודעה בה הודיע כי הוא מחפש שותפים לריצה. בשיטת חבר מביא חבר ועושים הרבה כיף, גם מסביב לריצה, צמחה וגדלה קבוצה השולחת את חבריה אל מרתונים ומרוצים אחרים בארץ ובעולם, מחדירה בהם את המוטו שהכל אפשרי ויוצרת חברויות - בואו להכיר מקרוב את קבוצת השבוע של שוונג - הקייטנה של ליאור
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
קבוצת השבוע הקייטנה של ליאור
קבוצת השבוע הקייטנה של ליאור

שם הקבוצה: הקייטנה של ליאור

המייסד, ליאור גולדברג | צילומים: באדיבות הקייטנה של ליאור

המייסד, ליאור גולדברג | צילומים: באדיבות הקייטנה של ליאור

מייסדי הקבוצה: ליאור גולדברג, תמר ארבל, שחר איילון.
מאמנים בקבוצה: "כולם. חלק מחברי הקבוצה מתאמן במהלך השבוע עם מאמן ועל פי תכניתו, ואחרים רצים באופן עצמאי לפי תכנית אישית".
איך קמה הקבוצה?
ליאור: "הקבוצה הוקמה לאחר שהשותפה האגדית הקבועה שלי, אביטל קליר, שסיימה במקום הראשון מבין הישראליות במרתון ניו יורק 2013, נכנסה להיריון וחיפשתי שותף/ה לריצה. פרסמתי פוסט בפייסבוק לו ענתה תמר ארבל המקסימה, שהצטרפה אליי לריצות ולאחר מכן הצטרף גם שחר איילון. זמן קצר לאחר מכן הצטרפו שי ומלי, בעל ואישה, שחברים בקבוצת הריצה באורנית. לאט לאט גם שאר חבריהם לקבוצת הריצה הצטרפו אלינו. עם הזמן הקבוצה גדלה והתרחבה, חברים הגיעו דרך חברים, ואחרים הגיעו דרך הפייסבוק.

הגיעו מהפייסבוק?

הגיעו מהפייסבוק?

"הפכנו לקבוצה גדולה ומגוונת המורכבת משלל חברים מכל תחומי החיים ובכל הגילאים, 26-60. ממש כמו פסיפס. דוד ועו"ד רות היקרים שרצים תמיד ביחד, רצי אורנית: אדוה, חופית ואגמית. אנג'ליקה, מוטי השכן, שלא יוצא בשביל פחות מ-100 ק"מ מהבית, שי שבדיוק חזר לישראל אחרי 20 שנה בצ'כיה, רלי שעשה עלייה מאנגליה, אסתר אוצי'גבה המפיקה מרדיו ללא הפסקה. גיל, שטס ומטייל בעולם בין הריצות, ליאור מאיר המומחה שלנו ללייזרים, שמוליק המומחה לטיסנים, יניב המומחה לקניות און ליין, עו"ד שירלי דוגמנית הבית, עירית הטבעונית ועוד אנשים מקסימים נוספים כמו ניר, גונן, דפנה, טליה, אילן, רונית, גדי, יפית, ג'ני ועוד. הקבוצה ממש מתרחבת משבוע לשבוע".

איפה ומתי נפגשים?
"אנחנו נפגשים קבוע בכל שבת ולא החסרנו אפילו פעם אחת. לרוב ברידינג, ליד הפסל עם הכנפיים, אבל לפעמים מגוונים, אני אחראי על בניית מספר מקצים לריצת השבת. לרוב הריצה מורכבת ממקצה ארוך, 32 ק"מ ומעלה, ארוך -קצר כ-24 ק"מ, ומקצה ריצה בינוני 15-10 ק"מ. המקצה הראשון יוצא לריצה לפנות בוקר, בדרך כלל בסביבות שעה 4-5 וחוזר לאסוף את המקצה הבא אחריו בנקודה שנקבעה מראש, וכך גם לגבי המקצה השלישי.

"נולדנו לרוץ"

"נולדנו לרוץ"

"בעצם, לאחר איסוף המקצה השלישי כולם רצים ביחד כגוש. אף אחד לא רץ לבד, וכולנו מפטפטים במהלך הריצה על הכל: החיים, הילדים, העבודה, מזג האוויר. בסוף הריצה כולנו נפגשים לפיקניק מפנק הידוע בשם 'שעת פריסה'.
כל אחד מביא משהו קטן. החבר'ה מצליחים להפתיע בכל פעם עם משהו אחר. פעם סושי, פעם עוגות דיאטתיות, פירות קפואים על שיפוד וכו'. במהלך הפריסה אנחנו מדברים על נושאים שונים כמו: ביגוד ריצה, מירוצים, ציוד מומלץ, חיפוש עבודה ואף עניינים אישיים".

הישגים בולטים של המועדון?
"אני חושב שיש נציגות שלנו כמעט בכל מירוץ. אחד ההישגים היפים והמרגשים השנה היה נסיעה משותפת של 11 מחברי הקבוצה למרתון אמסטרדם בו כולם השתתפו וסיימו מרתון מלא. מעבר לזאת חברי הקבוצה שומרים על קשר שוטף במהלך השבוע באמצעות קבוצת וואטסאפ ועמוד הקבוצה בפייסבוק, וקובעים לא פעם ריצות נוספות משותפות במהלך השבוע".

מי הביא את הסושי?

מי הביא את הסושי?

אירועי ספורט מועדפים?
"מרתונים בחו"ל. אנחנו כבר מתכננים את המרתון הבא באירופה".

לא לשכוח לכוון שעון ל-4 לפנות בוקר

לא לשכוח לכוון שעון ל-4 לפנות בוקר

האג'נדה שלנו:
"נולדנו לרוץ ואין דבר שמישהו מאיתנו לא יכול לעשות, אין יעד שהוא בלתי אפשרי. החברים בקבוצה מאוד אוהבים לרוץ ומגיעים בשבתות מכל חלקי הארץ. אנו שמחים על כל אחד שמגיע, בין אם הוא רץ מתחיל או מנוסה. הקבוצה שלנו היא התנדבותית, סוציאלית ואינה דורשת תשלום".
מטרות באופק? "חברי הקבוצה מתאמנים בימים אלה לחצי מרתון עמק המעיינות, מרתון טבריה, מרתון ת"א, מרתון ברלין, מרתון פריז".

למה דווקא אצלנו?
"יש אצלנו אנשים כיפיים ומקסימים, מכל תחום, בכל גיל, אף אחד לא שופט אף אחד, האהבה לריצה משותפת לכולנו וסביב זה אנו מתנהלים. החברויות המיוחדות שנוצרו בקבוצה בעקבות האהבה לריצה הפכו לחברויות אמיתיות לכל החיים. תכנית הריצה השבועית שלנו גמישה ונוחה לכולם, תמיד יש התחשבות בדרישות החברים. גם הקבוצה ללא עלות וחברי הקבוצה דוחפים אחד את השני להישגיות ומפרגנים אחד לשני מכל הלב".

למי מתאימה הקבוצה?
"לכל מי שמוכן לצאת מהמיטה, לפעמים גם ב-4:00 בבוקר".

יצירת קשר: ליאור 052-8082211 או בפייסבוק Leeor's Summer Camp

לצפייה בכל קבוצות השבוע של שוונג


רוצים להשתתף גם אתם במדור קבוצת השבוע של שוונג? שילחו בקשה לדוא"ל המצורף ואולי גם קבוצתכם תופיע במדור: [email protected]




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג