קבוצת השבוע של שוונג || Summit

שני מאמני אולטרה מרתון שסיימו מספר מרוצי הרים מאתגרים מאוד, חברו יחד ויצרו קבוצה לחובבי הז'אנר. בואו להכיר מקרוב את קבוצת השבוע של שוונג - Summit
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
קבוצת השבוע Summit אילן פריש ורומן ספיבק

Summit – Running and Fitness

אילן פריש ורומן ספיבק צילום יעל בר פסח

אילן פריש ורומן ספיבק, מאמני הקבוצה | צילום: יעל בר פסח

מייסדי ומאמני הקבוצה: אילן פריש ורומן ספיבק

איך קמה הקבוצה?
"לאחר שנים שאימן בקבוצת אנדיור, שם פיתח את נושא ריצות השטח וההרים, החליט אילן לפרוש ולהקים קבוצה המתמקצעת בריצה בכלל ובריצות שטח והרים בפרט. אילן פנה לרומן שהוא אחד מרצי השטח המנוסים והשאר הסטוריה".

איפה ומתי נפגשים?
"נפגשים בימי ראשון בבוקר – מועדון זאוס-ספורט רמת גן – אימון קרוספיט לרצים. ימי שני בבוקר לסרוגין – חוף השרון, סידני עלי, אימון עליות/מדרגות או פארק הרצליה – אימון אינטרוואלים. ימי רביעי בבוקר – גבעת המופעים/ראש ציפור תל אביב – אימון טמפו. בימי שישי ריצות שטח באיזור המרכז בטווחים ורמות משתנות".

קבוצת השבוע Summit אילן פריש ורומן ספיבק

"השאיפות של SUMMIT תמיד עם הפנים לאתגר הבא. ההרים מזמנים שפע של אתגרים כאלה" | צילום: אילן פריש

הישגים בולטים של המועדון?
"בתקופה הקצרה הספיק המועדון לגבש משלחת של עשרות רצים לאולטרה ZUGSPITZ בבוואריה שעתיד להתקיים בסוף יוני. שיטת האימונים הייחודית של המועדון מבטיחה שהם יעמדו מוכנים על קו הזינוק. המועדון קיים מחנה אימוני שטח והרים באילת. המועדון חתום על יוזמת מסלול ה-JMUT בהרי ירושלים שנחשב לאחד ממסלולי הריצה המאתגרים בישראל. נוסף על הכל, הקיץ יעמדו צמד המאמנים על קווי הזינוק של שניים מהמאתגרים שבמרוצי האולטרה בעולם: ה-UTMB כ-170ק"מ מסביב לרכס המון בלאן, וה-EBHH כ-144ק"מ טכנים באלפים הצרפתים".

אירועי ספורט מועדפים?
"השאיפות של SUMMIT תמיד עם הפנים לאתגר הבא. ההרים מזמנים שפע של אתגרים כאלה. השנה אלה הרי טירול בבוואריה והאלפים הצרפתים והשוויצרים. שנה הבאה אנחנו מתכננים משלחות לאנדורה ולקרואטיה. ובכל מקרה -רצים שיגיעו עם שאיפות מקוריות ואתגרים חדשים, ניתן להם את הכלים לצלוח אותם".

קבוצת השבוע Summit אילן פריש ורומן ספיבק

"המועדון קיים מחנה אימוני שטח והרים באילת" | צילום: אילן פריש

האג'נדה שלנו.
"מועדון הריצה SUMMIT וצוות המאמנים, שותפים ביחד עם המתאמנים בחווית הדרך אל המטרה האישית של כל מתאמן בקבוצה. באמצעות אימוני קבוצה ובעזרת ליווי אישי ותוכנית אישית המותאמת לכל רץ לפי צרכיו ומטרותיו".

למה דווקא אצלנו?
"גיוון , הנאה , הרגשה משפחתית , מקצועיות".

קבוצת השבוע Summit אילן פריש ורומן ספיבק

"מועדון הריצה SUMMIT וצוות המאמנים, שותפים ביחד עם המתאמנים בחווית הדרך" | צילום: אילן פריש

למי מתאימה הקבוצה?
"המועדון מהווה כתובת לרצים ברמות שונות, החל מכאלו שרוצים לטעום את טעמה של ריצת שטח ועד לרצים ותיקים ומקצועיים במרוצי כביש ומרוצי שטח".

יצירת קשר
רומן ספיבק: נייד 0506614047
אילן פריש: נייד 0526480649
מייל : [email protected]




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג