קבוצת השבוע של שוונג || 5101 WAY OF LIFE

לקראת סיום שירותו כמפקד ביחידת שלדג, גיבש יובל אילוז חזון להקמת קבוצה שתשים דגש על אורח חיים בריא ומאוזן, כולל תזונה מוקפדת - בואו להכיר את קבוצת השבוע של שוונג - 5101 WAY OF LIFE
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
קבוצת השבוע 5101
קבוצת השבוע 5101

שם הקבוצה: WAY of LIFE 5101

יובל אילוז מדגים | צילום: רונית כהן

יובל אילוז מדגים | צילום: רונית כהן

מייסדי הקבוצה: יובל אילוז – אתלט מלידה, רץ למרחק, טריאתלט ואיש ברזל, מאמן כושר ובריאות, מדריך טריאתלון, לוחם ומפקד לשעבר ביחידת "שלדג" שמספרה 5101, בעל ניסיון ארוך ועשיר בתחום הריצה והטריאתלון ובתחום הכוח הפונקציונאלי. הישגים בולטים: חצי מרתון – 1:19ש', 10ק"מ – 35 דק', איש ברזל – 10:53 ש'.
מירב בנית-אילוז – עוסקת בספורט ומשלבת בין עולם היוגה והריצה, מדריכת כושר קבוצתי OUTDOOR, יציבה וגמישות.

חושבים גם על מיתוג | צילום: 5101

חושבים גם על מיתוג | צילום: 5101

מאמנים בקבוצה.
יובל אילוז – מאמן ראשי, מוביל תחום הריצה והכוח.
מירב בנית-אילוז – מאמנת ראשית, מובילת תחום הנשים, הגמישות, יציבה.
ליאור גולדין – מאמנת ריצה וכוח פונקציונאלי.
"בנוסף, את הקבוצה מלווה צוות מקצועי המורכב ממומחים בתחומי הבריאות, הכושר והתזונה שמכתיבים ביחד את התורה המקצועית, מעבירים הרצאות ונותנים ייעוץ אישי".

איך קמה הקבוצה?
יובל: "לקראת סיום השירות הצבאי ולאחר שירות קבע ארוך ביחידת "שלדג", נולד אצלי החזון להקים מותג לדרך חיים שיסמן, יחנך וייתן השראה לאנשים לחיות נכון יותר. בתור ספורטאי תחרותי שהתאמן והתחרה במסגרות וקבוצות אימון רבות, רציתי דווקא ליצור מסגרת אחרת, שהדגש בה יהיה על יצירת אורח חיים בריא לאורך זמן ושתביא שילוב של אימון גופני, עקרונות תזונה, הדרכה וליווי אישי".

מירב: "במהלך תקופת ההריון והלידה של בתנו, חוויתי חוויה פיזית משמעותית שגרמה לי לרצות להעמיק בלימוד תחום הכושר והתזונה. קורס מאמני ה-outdoor חיבר אותי לחזון של יובל, שהחל באותם ימים להפעיל את הקבוצות הראשונות של 5101. ידענו שיחד נוכל לפתח ולבנות משהו ערכי משותף שיפנה וייתן מענה למגוון רחב של אוכלוסייה".

איפה ומתי נפגשים?
"למתאמנים פרטיים יש לנו מערכת אימון מגוונת שמורכבת מאימוני בוקר וערב, ומסוגים שונים של אימונים לפי תורת האימון שלנו. נפגשים בפארק הירקון, בספורטק. לחברות וארגונים אנחנו מתאימים את מקום האימון והלו"ז לצרכי הארגון ומיקום המשרדים".

שיפור מאזן המשקל והשומן

שיפור מאזן המשקל והשומן

הישגים בולטים של המועדון?
"ההישג הבולט שלנו זה ההצלחה בשינוי אורח חיים של מתאמנים, שיכול לבוא לידי ביטוי בהטמעת הרגלי אימון ותזונה, שיפור מאזן המשקל והשומן בגוף וכמובן בתחושות חיוביות. בתור קבוצה חדשה וצעירה השתתפנו במרוץ הוד השרון כשמאמני הקבוצה מובילים בקטגוריות שלהם, וכן היו מספר מתאמנים שחלקם השתתפו בפעם הראשונה במרוץ. כשמסתכלים קדימה אנחנו שמחים לראות מספר גדול של מתאמנים שבחרו להשתתף במרתון תל אביב במקצים ל-10ק"מ וחצי המרתון".

אירועי ספורט מועדפים?
"השוני העיקרי שלנו מאחרים זה שאנחנו לא מעודדים ולא דוחפים מתאמנים לרוץ בתחרויות ואירועים כי אנחנו מרגישים שזה לא נכון ומתאים לכולם. הלחץ החברתי סביב תופעת המרתונים, לרוב גורם לאנשים לרוץ מוקדם מדי, רחוק מדי ולנסות מהר מדי. בהחלט, אם יש מתאמנים שמוכנים ורוצים להשתתף אז אנחנו מכוונים בעיקר למירוצי כביש למרחק 10 ק"מ שזהו המרחק המושלם מבחינה בריאותית. בתור קבוצה שחיה בפארק הירקון כמובן שיש לנו עדיפות לאירועים בעיר תל אביב ובפארק".

מכוונים את הרצים בעיקר ל-10 ק"מ ולא למרתון

מכוונים את הרצים בעיקר ל-10 ק"מ ולא למרתון

האג'נדה שלנו:
"יש לנו 5 ערכים שמובילים את דרך החיים שלנו: איזון, גיוון, מקצועיות, מודעות ופשטות. הערכים באים לידי ביטוי גם בתורת האימון וגם בעקרונות התזונה שלנו. תורת האימון מורכבת מ-3 סוגי אימונים, שכולם מתקיימים באוויר הפתוח OUTDOOR:
TOTAL- האימון הבסיסי המשלב כושר אירובי בדופק לאורך זמן עם תרגילי כוח וחיזוק פונקציונאלי של כל שרירי הגוף.
RUNNING – אימון ריצה מקצועי וארוך יותר שמתאים לרצים בכל הרמות. BALANCE – אימון על מזרן המשלב תרגילי יוגה, פילאטיס ומתיחות.
ליווי אישי: במסגרת המנוי החודשי, לכל מתאמן יש אפשרות לקבל פגישת ייעוץ אישי. בפגישה בונים יחד תכנית אימון ותזונה המבוססת על מדדים גופניים ומטרות אישיות.

WORKOUT5101 – התוכנית שלנו לאורח חיים בריא בחברות וארגונים, שמטרתה לאזן את אורח החיים הבעייתי בסביבת העבודה המודרנית. אנחנו מציעים לעובדים אימון כושר שבועי משותף על חשבון שעות העבודה, פגישות ייעוץ אישיות והרצאות בנושאי אורחות חיים".

מטרות באופק?
"המטרה המרכזית שלנו היא להמשיך את תהליך הבנייה והצמיחה שמאפיין את השנה הראשונה של כל עסק חדש. אנחנו משקיעים הרבה מחשבה ומשאבים בתהליך המיתוג ופיתוח התפיסה המקצועית שמבחינתנו מהווים בסיס חשוב לכל תחומי העיסוק שלנו. בקרוב אנו נשיק את קבוצת הריצה המקצועית תחת 5101, שתעמיד צוות מאמני ריצה מהבכירים והמנוסים ביותר בארץ. פרטים נוספים בקרוב. בנוסף, אנחנו מחפשים להרחיב את מעגל החברות בהן אנו מפעילים את פרויקט WORKOUT5101".

למה דווקא אצלנו?
"5101 זה משהו גדול יותר מקבוצת אימון וצריך להתחבר לחזון. אנחנו מביאים ערכים ותפיסת עולם של איך לחיות נכון יותר וזה בא לידי ביטוי החל מהאימון השבועי דרך המלצות למה שמים בצלחת. המסר העיקרי שלנו הוא דוגמא אישית, וכל מה שאנחנו מעבירים למתאמנים נכתב מתוך ניסיון ודברים שאנחנו עוסקים בהם יום יום. אנחנו אוהבים להגיד שיש לנו גישה אחרת וחשיבה מחוץ לקפסא, שבאה לידי ביטוי למשל, באימוני סטריט סטריידר, שזה מכשיר אליפטי על גלגלים שמפעיל את כל הגוף בו זמנית, או קיר טיפוס".

חשיבה מחוץ לקפסא

חשיבה מחוץ לקופסה

למי מתאימה הקבוצה?
"מתאמנים פרטיים – לכולם. אנחנו פונים למגוון רחב של גילאים, רמות כושר ומטרות אישיות. האומנות שלנו זו היכולת להתאים את סוג האימון לכולם כך שכל אחד מרגיש שהוא ביצע את האימון האופטימלי עבורו. יש לנו מתאמנים שרוצים להשתפר בתוצאות ריצה, לבנות מסת שריר, וגם כאלו המחפשים לשנות אורח חיים, ללמוד לרוץ, לרזות ולהוריד אחוזי שומן. חברות וארגונים – כל גוף המבין את הערך המוסף שביצירת סביבת עבודה בריאה וחיובית יותר לעובדים, מתאים לנו. הדגש החשוב הוא שיהיו עובדים ומנהלים שיתחברו לערכים שלנו".

יצירת קשר:
דף הפייסבוק:5101

אתר: www.5101.co.il

טלפון: 054-7715101

 

 

 


רוצים להשתתף גם אתם במדור קבוצת השבוע של שוונג? שילחו בקשה לדוא"ל המצורף ואולי גם קבוצתכם תופיע במדור: [email protected]
לצפייה בכל קבוצות השבוע של שוונג




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג