קבוצת השבוע של שוונג || "תקוות"

בעמותת "תקוות" בטוחים כי ספורט הוא הדרך הטובה ביותר לשיקום נכים, ובמיוחד הטריאתלון, שקסם למייסדי הקבוצה. בקרוב הם ירשמו נוכחות בישראמן נגב ויגייסו כסף במרוץ סביון המסורתי - בואו להכיר מקרוב את קבוצת השבוע של שוונג - תקוות טריאתלון
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
קבוצת השבוע תקוות
קבוצת השבוע תקוות

שם הקבוצה: תקוות טריאתלון

הטריאתלון קסם להם | צילומים: באדיבות קבוצת תקוות

הטריאתלון קסם להם | צילומים: באדיבות קבוצת תקוות

מייסדי הקבוצה: סימון פרבשטין מנכלית עמותת תקוות ושני חברי הקבוצה, אדיר מזרחי ודביר אויזרת.

מאמנים בקבוצה: מאמן שחיה, נח רם. מאמנת ריצה בהתנדבות, מיגל אטיאס. מכון הכושר גרייט שייפ בת"א תורם לקבוצה אימון TRX שבועי עם המאמן קובי מצליח.

איך קמה הקבוצה?
"עמותת תקוות משקמת מאות נכי צה"ל ונפגעי פעולות טרור ואיבה באמצעות מספר ענפי ספורט כגון רכיבה על סוסים, גלישת גלים, טיפוס קירות ועוד. שניים מחברי הקבוצה, אדיר מזרחי ודביר אויזרת הגיעו מתחום השחייה והחליטו לאתגר את עצמם בענף הטריאתלון. לאחר שראו כי קוסם להם הענף ואף יוכלו לעזור באמצעותו לנכים נוספים בשיקומם, חברו לעמותת תקוות והציעו למנכ"לית העמותה סימון פרבשטיין להרים קבוצה. סימון הרימה מיד את הכפפה, ויחד הקימו את קבוצת הטריאתלון שהלכה וגדלה במהירות ומונה היום כ-20 טריאתלטים בדרגות נכות ובגילאים שונים".

ההישג הוא הניצחון על הפציעה

ההישג הוא הניצחון על הפציעה

איפה ומתי נפגשים?
"בכל יום בשעה 6:00 בבוקר ישנו אימון באחד מענפי הטריאתלון. אימוני השחייה מתקיימים בבריכה שבאוניברסיטת תל אביב. אימוני הריצה בת"א, בדרך כלל בהדר יוסף, ובשבתות נפגשים לרכיבה קבוצתית".

הישגים בולטים של המועדון?
"חברי הקבוצה משתתפים במשחי מים פתוחים, ובכולם זכו לעמוד על הפודיום. בתחום הטריאתלון זכו חלק מחברי הקבוצה לעמוד על פודיום טריאתלון חיפה, עכו ואילת, אך ההישג האמיתי עבור רוב המשתתפים הוא הניצחון האישי על הפציעה ותחושת המסוגלות והעמידה באתגר הנפשי והגופני".

אירועי ספורט מועדפים?
"טריאתלון, משחי מים פתוחים ומרוצים".

הכנסות מרוץ סביון יוקדשו לשיקום נכי הצבא

הכנסות מרוץ סביון יוקדשו לשיקום נכי הצבא

האג'נדה שלנו:
"ספורט הוא הדרך הטובה ביותר להשתקם ולחזור לשיגרה לאחר פציעה או טראומה".

מטרות באופק?
"בתחרות ישראמן אילת יתחרו לראשונה שניים מחברי הקבוצה בתחרות חצי איש ברזל ושאר חברי הקבוצה יתחרו יחד במקצה שלשות. כמדי שנה בחודש פברואר מתקיים מרוץ סביון בחסות עמותת תקוות. גם השנה ב-20 לפברואר יתקיים המרוץ שמטרתו העיקרית הינה העלאת המודעות לשילוב נכים ובריאים כאחד בעולם הספורט העממי והתחרותי. כמובן שהכנסות המרוץ יוקדשו למטרה הנעלה של שיקום נכי צה"ל ונפגעי פעולות איבה בעזרת עמותת תקוות".

"ספורט הוא הדרך הטובה ביותר לשיקום"

"ספורט הוא הדרך הטובה ביותר לשיקום"

למה דווקא אצלנו?
"כי זו קבוצה ייחודית ומגובשת בעלת מכנה משותף ברור, שחרטה על דגלה שיקום דרך ספורט".

למי מתאימה הקבוצה?
נכי צה"ל ונפגעי פעולות איבה".

להתראות בישראמן אילת

להתראות בישראמן אילת

יצירת קשר:
מנכלית עמותת תקוות סימון פרבשטין נייד 0546456581
https://www.facebook.com/Tikvot?fref=ts
רוצים להשתתף גם אתם במדור קבוצת השבוע של שוונג? שילחו בקשה לדוא"ל המצורף ואולי גם קבוצתכם תופיע במדור: [email protected]
לצפייה בכל קבוצות השבוע של שוונג





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג