קבוצת השבוע של שוונג לקראת הישראמן || TRIMORE

המאמנים עידן סנדק ואור ברגר חוזרים ומדגישים כי קבוצתם היא הרבה מעבר לקבוצה, היא משפחה. מדובר בקבוצת טריאתלון מקצועית שהמתאמנים שלה מככבים על הפודיומים. בואו להכיר מקרוב את קבוצת השבוע של שוונג TRIMORE
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

לכל קבוצות השבוע של שוונג

קבוצת ‏TRIMORE

קבוצת טרימור עידן סנדק

"גידלנו לאורך השנים מספר אלופי הארץ" | צילום: עידן סנדק

מייסדי הקבוצה.
"אור ברגר, מאמן ראשי בקבוצת TRIMORE ועוזר מאמן נבחרת ישראל ופנימיית המצוינות בוינגייט. בעברו היה חבר נבחרת ישראל בטריאתלון, השתתף באופן קבוע בתחרויות בארץ ובאליפויות אירופה ועולם. עידן סנדק, מאמן ראשי, בעל תעודת מנכ"ל בכיר בספורט ותואר ראשון בכלכלה מנהל עסקים. בעברו היה מנכ"ל איגוד הטריאתלון הישראלי, יו"ר הועדה המקצועית וכיום המנהל המקצועי של האיגוד. בעברו אלוף הארץ בשחייה לנוער וחבר נבחרת ישראל בטריאתלון".

מאמנים בקבוצה.
"צוות המאמנים שלנו מגוון ותמצאו בו מאמנים בכל טווחי הגילאים והידע המקצועי על מנת לאפשר מענה בצורה הנכונה והטובה ביותר לספורטאים שלנו. אור ברגר,עידן סנדק, אייל שלומי המתמחה באימוני כח וריצה, אמיתי יונה אחד הטריאתלטים הגדולים ביותר שצמחו במדינת ישראל, שחר לרר ושחר להמן שגדלו אצלנו במועדון והן מבחירות הנערות בארץ בתחום הטריאתלון. זיו נצר מאמן את קבוצת שחייה למבוגרים ואיציק גרשון מאמן הריצה והטריאתלון של קבוצת המבוגרים. גיא סתוי משלים אותנו לצוות מפרגן שעובד בשיתוף פעולה נפלא כדי לעקוב מקרוב על כל ספורטאית וספורטאי".

איך קמה הקבוצה?
"לפני 10 שנים חלום קטן ואמונה הפכו למציאות. קבוצת TRIMORE התחילה את דרכה בתור מועדון משפחתי וקטן שעם הזמן הפך למשפחה אחת גדולה. באמצעות שיטת אימון ייחודית שפיתחנו, כל מתאמן מקבל התייחסות אישית בלימוד הטכניקה ובחיזוק הענפים והסגנונות כדי למצות את הפוטנציאל שלו כספורטאי. הכל  תוך כדי יצירה של קבוצות מותאמות גיל ורמה המשלבות בין אימון ספורטיבי לאווירת כיף ומשפחה. כמובן שעם הזמן נרכשים כלים רבים כגון הרגלי אימון, התמדה, משמעת עצמית, דבקות במטרה ואהבת הספורט אשר משרתים אותנו לא רק כספורטאים אלא גם כאנשים טובים יותר בעתיד".

קבוצת טרימור עידן סנדק

"שילוב בין אימון ספורטיבי לאווירת כיף ומשפחה" | צילום: עידן סנדק

איפה ומתי נפגשים?
"אנחנו מתאמנים בהרצליה, כפר שמריהו ורעננה. כל יום יש מספר אימונים בענפים השונים מותאמים ומחולקים לפי קבוצות הגיל והרמה כדי לאפשר לכל אחד לקבל את מלוא תשומת הלב הראויה".

הישגים בולטים של המועדון.
"גידלנו לאורך השנים מספר אלופי הארץ. קבוצתנו היא אלופת ישראל בשליחים משנת 2017, מקום 8 באליפות אירופה לנוער ומקום 11 באליפות העולם לנוער בשנה האחרונה. ההישג המשמעותי ביותר שלנו הוא שהחברה שגידלנו מגיל צעיר מגיעים בחופשות מהצבא להתאמן אתנו, ולתת חיבוקים חמים".

אירועי ספורט מועדפים.
"טריאתלון רעננה שאנחנו מארחים בביתנו, אליפות ישראל באילת שהיא החגיגה הכי גדולה של הטריאתלון הישראלי".

האג'נדה שלנו.
"זאת לא עוד קבוצה,זו משפחה. הדגש העיקרי שלנו הוא המשפחתיות של המועדון ולכן אנו לא עוד קבוצה אלא משפחה אחת גדולה עם למעלה מ-20 משפחות המתאמנות אצלנו בהרכב כמעט מלא הורים וילדים. תמיד שמים דגש על אחריות הספורטאי להיות קודם כל אדם וחבר טוב לקבוצה, דאגה ואיחוד בין הגדולים לקטנים, חדשים ומנוסים וככה אנו יוצרים את הייחודיות הנדירה שלנו".

קבוצת טרימור עידן סנדק

"הדגש העיקרי שלנו הוא המשפחתיות של המועדון ולכן אנו לא עוד קבוצה" | צילום: עידן סנדק

באיזה שעון משתמשים המאמנים?
"ב-Garmin Forerunner 945".

עידן סנדק ואור ברגר, מטרות באופק?
"להמשיך ולהפיץ את האהבה והתחרותיות של הספורט הנפלא שלנו לכמה שיותר ילדים, בני נוער ומבוגרים להמשיך לגדל דור של ספורטאים הישגיים לרמות הגבוהות ביותר שאחת מהן היא להוציא מהמועדון ספורטאי/ת אולימפי.

למי מתאימה הקבוצה? 
"ילדים, בני נוער ומבוגרים שבתחילת דרכם בעולם הטריאתלון או מנוסים בעלי מטרות גבוהות המחפשים קבוצה הישגית ברמה גבוה אבל שתשמור לצד המקצועיות על הנאה, גיוון, אתגרים חדשים משפחתיות".

ליצירת קשר:
אתר הקבוצה
פייסבוק הקבוצה
נייד: 050-8850085




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג