קבוצת השבוע || שגיא RUN

לאחר טרגדיה אישית החליט אבי בר להקים קבוצת ריצה שתעשה שמח לאנשים, בלי לחץ ועם המון פרגון ותמיכה. הם חוגגים ימי הולדת, מתכננים מחנה אימונים באירופה וכמובן שכבר יש תוצאות טובות בשלל המרוצים בישראל, אבל העיקר זה החיוך
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
קבוצת השבוע שגיא ראן
קבוצת השבוע שגיא ראן

שם הקבוצה: שגיא RUN

רובם לא הכירו את עולם הריצה לפני כן ֻ| התמונות באדיבות שגיא RUN

רובם לא הכירו את עולם הריצה לפני כן | צילום: באדיבות שגיא RUN

מייסד ומאמן הקבוצה: אבי בר

איך קמה הקבוצה?
הרעיון להקמת קבוצת הריצה עלה בעקבות סיפור אישי מרגש והתמודדות לא פשוטה: שגיא, בנו של של אבי בר, נולד עם פגיעה מוחית קשה. עם חלוף החודשים מצבו הידרדר, עד שלא היה מסוגל לראות, לתפקד, ללכת או לזוז כלל. כששגיא נפטר, חודש לפני יום הולדתו השני, הרגיש אבי שבנו המיוחד השתחרר מהסבל שהיה מנת חלקו מהיום שנולד. אבי החליט להנציח את זכרו ולהקים על שמו את קבוצת הריצה, המסמלת בעיניו את השחרור ואת היציאה לחופשי של כל אחד ואחת (ובשביל כל אחד היציאה לחופשי היא הגדרה אישית לגמרי). בדיוק באותה תקופה סיים אבי קורס מאמנים בוינגייט וחברים מהשכונה בקריית אונו עודדו אותו להקים קבוצת ריצה. רובם לא הכירו את עולם הריצה קודם לכן, אך מאז הקמתה, הפכה הקבוצה למשפחה שניה בעבור כל חבריה, וגם הילדים ובני הזוג תומכים ושותפים למפגשים החברתיים שעורכת הקבוצה בימי הולדת, בימי ספורט ובאירועים מיוחדים.

בים ובהר איתן

בים ובהר איתן

איפה ומתי נפגשים?
הקבוצה נפגשת בימי שני וחמישי בשמונה וחצי בפארק רייספלד קרית אונו בספסלים הקבועים ליד גינת הכלבים. מדי פעם מגוונים ונפגשים בפארק הלאומי, בים, בספורטק או במקומות מאתגרים אחרים כמו הר איתן. הילקוט המיוחד של אבי תמיד נוכח על הספסל עוד לפני שכולם מגיעים.

הישגים בולטים של המועדון?
"זכייה במקום מכובד מאוד (מקום 15 מתוך 40 קבוצות) במרוץ השליחים 5*5 של איגוד האתלטיקה. 80% מחברי הקבוצה סיימו את מרוץ הלילה של נייקי (10 ק"מ) לאחר 5 חודשי אימון בלבד. לקבוצה היתה השתתפות מרשימה במרוץ השליחים הר לעמק ובמרתון תל אביב במקצי 10 ק"מ. מספר נציגים אף הבריקו בחצי המרתון בזמנים מעולים. שנה ושלושה חודשים מאז שהוקמה הקבוצה, ו-90% מהחברים שהחלו לרוץ בה עדיין מגיעים בקביעות לכל אימון ומקפידים להיפגש גם בסופי שבוע לריצה משותפת".

אירועי ספורט מועדפים : מרוצים של 5 ו-10 ק"מ , מרוצי שליחים, מרוצים חווייתיים.

לחייך גם בעליות וגם בירידות

לחייך גם בעליות וגם בירידות

אג'נדה: "One Love, One Life להשתחרר ולרוץ, לרוץ מתי שרוצים, לאן שרוצים, באיזו מהירות שרוצים – לא להפסיק לחייך ולא להפסיק ליהנות לשניה, גם בעליות. הדגש בקבוצה הוא על שילוב של אורח חיים בריא והנאה מהספורט ביחד עם התמדה ושיפור הישגים. החברות והפרגון בין חברי הקבוצה היא ערך עליון והדבר מתבטא בעיקר בתמיכה ההדדית ברגעי משבר בריצה או בחיים האישיים וכמובן באירועים משמחים".

מטרות באופק : "חצאי מרתון ירושלים ותל אביב, מחנה אימונים באירופה בסתיו 2015, שיפור הישגים, חתירה של חלק מחברי הקבוצה לצלוח את אתגר ריצת המרתון".

למה דווקא אצלנו: "כי שגיא RUN זה משפחה. אווירה כייפית, חיבור טוב בין אנשים טובים. כי אצלנו משלבים אימוני כוח, אימוני ספרינט, אימוני עליות, פארטלק, אינטרוולים, טמפו, אימון על-מחזורי וריצות סתם בשביל הכיף. כי יש הקפדה על בריאות המתאמן ועל יחס אישי לכל אחד ואחת וכי יש ערבי הרצאות וערבי גיבוש וחגיגות יום הולדת כייפיות לכל מתאמן".

לאנשים מפרגנים

"לאנשים מפרגנים שאוהבים אנשים ושאוהבים את החיים"

למי מתאימה הקבוצה: "לאנשים מפרגנים, שאוהבים אנשים ושאוהבים את החיים. לאנשים שמעוניינים לשפר את הכושר הגופני ולאתגר את עצמם בהישגים חדשים בהנאה ובלי סטרס".

יצירת קשר: [email protected]


 




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג