קבוצת השבוע של שוונג || מעוז טריאתלון

מאמן הקבוצה מאמין כי ערכים והעצמה של ילדים, נוער ובוגרים דרך הטריאתלון הוא בעל משמעות וחשיבות לחיים. בואו להכיר מקרוב את קבוצת השבוע של שוונג - מעוז טריאתלון
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

לכל קבוצות השבוע של שוונג


מעוז טריאתלון

מייסד ומאמן הקבוצה: שרון מעוז

איך קמה הקבוצה?

הקבוצה קמה במאי 2016 עם תום לימודי בקורס מדריכי טריאתלון במכון וינגייט. במהלך הקורס אספתי את ילדי וחברים שלהם והתחלתי לאמן אותם ללא תשלום. הייתי מסיע אותם לבריכה ברמלה כי לא היתה בריכה במודיעין. התחלנו עם 5 ילדים (שניים מהם היו ילדיי) ובהדרגה הקבוצה גדלה והיום מונה קרוב ל -200 ספורטאים גילאי 5 עד מבוגרים. מאז השלמתי גם קורס מאמני טריאתלון במכון וינגייט.

צילום: שגיא גולצמן

איפה ומתי נפגשים?

יש לנו שני סניפים האחד במודיעין והשני במועצה אזורית גזר (בית חשמונאי). יש לנו אימונים לאורך כל ימות השבוע בבקרים ואחר הצהריים.

הישגים בולטים של המועדון?

במסגרת שלוש וחצי השנים שהמועדון קיים המועדון גדל באופן משמעותי ובשנה האחרונה הכפיל את גדלו. מדי שנה המועדון מפיק בשיתוף עיריית מודיעין ואיגוד הטריאתלון את טריאתלון מודיעין לילדים ונוער. בשנה האחרונה הכשרנו חמישה אנשי ברזל שהשתתפו באיירונמן אוסטריה ואריזונה והשנה נכשיר עוד עשרה שישתתפו השנה בישראמן ובצ'אלנג' רות'. המועדון היה בין המועדונים הגדולים ביותר שהשתתפו באליפות ישראל בטריאתלון באילת עם הישגים מאוד מכובדים לילדים, לנוער ולמבוגרים עם 5 פודיומים.

צילום: שגיא גולצמן

אירועי ספורט מועדפים על הקבוצה?

תחרויות איגוד הטריאתלון, תחרויות חצי ואיש ברזל בארץ ובחו"ל.

האג'נדה שלנו.

ערכים והעצמה של ילדים, נוער ובוגרים דרך הטריאתלון.

צילום: שגיא גולצמן

למה כדאי להתאמן דווקא אצלנו?

ערכים, משפחתיות ומקצועיות. אנחנו שמים את הערכים לפני ההישגיות והתחרותיות. המשפחה והרעות קודמים לכל. אימוני המועדון בימים ראשון עד שישי על מנת שבשבת נהיה עם המשפחה. רכיבות הנפח שלנו בשישי בבוקר. הנוער והבוגרים מקבלים ליווי מקצועי הכולל שמונה אימונים, שישה ימים בשבוע לרבות שני אימוני שחייה, שלושה אימוני ריצה, שני אימוני טריינר ואימון רכיבת נפח. מעקב פרונטלי וב-Training peaks.

צילום: שגיא גולצמן

למי מתאימה הקבוצה?

הקבוצה מתאימה לכל מי שחיים, אוהבים ונושמים טריאתלון ושואפים למקצועיות מילדים ועד מבוגרים כולל שומרי שבת.

משהו מיוחד שאתם אוהבים לעשות ביחד?

אימוני טריינרים משותפים עם מוזיקה טובה והרבה וואטים וכמובן רכיבות שישי בהרי ירושלים.


ליצירת קשר: 054-6474-026
אתר הקבוצה: maoz-tri.co.il
פייסבוק: facebook.com/maoztriathlon




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג