שתי חברות ענק משיקות קולקציית נעליים משותפת… ומפתיעה

הקולקציה מציעה דגמים חדשים לנעליים המקצועיות של אדידס בהשראת עיצובים וצבעים שטרם נראו
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מפגש ענקיות בין אדידס ומקדונלד'ס שמכריזות על שיתוף פעולה מפתיע בין השתיים ומודיעות כי הן משיקות קולקציה משותפת בשם Sauce Pack. מדובר בקולקציית כדורסל בהשראת הרטבים האייקוניים של מקדונלד'ס לצד השראה שנשאבה מכוכבי הכדורסל הגדולים של העשור האחרון ולסגנון הייחודי שהם מביאים עמם למגרש, המכונה בסלנג אמריקאי "Sauce".

הקולקציה מציעה את דגמי הכדורסל המוכרים והפופולריים של adidas בהם: Harden Vol.4, Dame 6ו TMAC 1 -לצד סט של חולצות כדורסל, בעיצוב חדש המבוסס על הנראות של רטבי מקדונלד'ס. ההנחה העומדת בבסיס יצירת הקולקציה היא שלכל שחקן כדורסל מצליח ישנו סגנון משחק שייחודי לו וכמו שרוטב מביא איתו טעם מיוחד לאוכל, גם במגרש הכדורסל כל שחקן מביא איתו את סגנון המשחק שלו. ג'יימס הארדן, דמיאן לילארד וטרייסי מק'גרדי ידועים כל אחד בזכות סגנון המשחק הייחודי שלו, ועל כן זכה כל אחד לדגם על שמו המעוצב בהשראת הרוטב המאפיין אותם. מחירי הנעליים נעים בין 500 ל-550 שקל.

כל אחד מהשחקנים זכה לדגם מעוצב על שמו

Harden Vol.4:
הדגם עוצב בהשראת רוטב הצ'ילי והשום המזוהה עם צבעי סגול וכתום ומשול לייחודיותו של השחקן ג'יימס הארדן על המגרש עם המהלכים הבאים: צעד אחורה, קליעה לשלוח, יכולות כדרור יוצאות דופן.

Dame 6:
הדגם עוצב בהשראת רוטב החמוץ מתוק המזוהה עם צבעי ירוק ונגיעות כתום ומסמל את הדואליות באופן המשחק של דמיאן לילארד המשלב במשחקיו את תכונותיו מחוץ ובתוך המגרש. מדובר בשחקן מצטיין שיש לו גבולות, הוא נאמן לקהילה וקשוח במגרש. הייחודיות שלו כוללת את המהלכים: קליעת ניצחון, שימוש בפרק היד לקליעה, קליעה קרובה לסל וקליעה לשלוש.

TMAC:
הדגם עוצב בהשארת רוטב הביג מק האייקוני עם פרטים עליונים בזהב מטלי ובאדום ועם קשתות זהב בחלקו החיצוני. העיצוב משול לייחודיות של מקגרדי במהלכיו המתבטאת בקליעה מרחוק, קליעה לשלוש ומשחק שלאחר המשחק.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • ד''ר רוברט לוסטיג הגיב:

    אין גבול לבושה.
    החברה שבין המובילות בהפיכת העולם לחולה בהשמנה ובסכרת תוך הטעייה מכוונת של הציבור מצליחה להטעות את הציבור שוב ולתת לעצמה הכשר כאילו היא ספורטיבית ובריאה וממשיכה בשקר הגדול של 'אכלו מה שבא לכם והעיקר שתעשו ספורט ף, כי כל קלוריה יכולה להישרף'
    חושבים שאני מגזים? חפשו robert lustig בyoutube.

  • מרלברו לייט הגיב:

    מה בהמשך? שיתוף פעולה של נייקי ומרלבורו? ריבוק ונובלס?

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג