ריבוק עם הפנים לסביבה

החברה משיקה שני דגמים בצבעים חדשים ובעיצוב חדש וידידותי לסביבה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

חברת ריבוק (Reebok) מציגה עיצוב חדש וידידותי לסביבה לשניים מהדגמים הקלאסיים שלה: דגם Legacy 83 ודגם Classic leather legacy. עיצוב הדגמים משלב את סגנונות הרטרו וה-Street Wear עם מוטיבים חדשים תוך מחשבה על איכות הסביבה.

דגם Classic leather legacy | צילום: יח"צ ריבוק

דגם Legacy 83 שואב השראה מדגמי AZTEC ו-Classic Leather משנות ה-70 וה-80, כאשר הוא משלב את העיצוב המקורי של הדגם האייקוני עם נראות עדכנית וחומרים חדשניים וידידותיים לסביבה. גפת הנעל עשויה מ-30% חומרים ממוחזרים, בעוד השרוכים, התווית והלשונית עשויים מ-100% חומרים ממוחזרים.

צבעוניות הנעל מתמקדת בגוונים ניטרליים מעולמות הטבע, בהשראת החיבור לערכי המחזור והשמירה על כדור הארץ.
דגם ה-Classic Leather Legacy עוצב בהשראת החיבור שבין המורשת של המותג לעתיד. הדגם שואב השראה מדגמי הריצה האייקוניים של המותג משנות ה-70 וה-80 ומשלב את הנראות שלהם עם מוטיבים עדכניים מהשנים האחרונות וגפה אקולוגית העשויה מ-30% חומרים ממוחזרים. הסוליה הפנימית של הנעל בעלת נפח רב והעיצוב כולל קו חתך מודרני ועקב בעיצוב מנוגד. הדגם מוצע בקשת צבעים תכולה בשילוב נגיעות אדומות בשרוכים ובעקב.

דגם Legacy 83 | צילום: יח"צ ריבוק

ההשקה החדשה נועדה לחגוג את ערכי הקהילתיות ואת היכולת לייצר שינוי, לפעול עבור עתיד טוב יותר ולכתוב את המורשת האישית והקולקטיבית של הקהילה והחברה.

מחיר: 449 שקל
היכן: החל מה-1 בינואר 2021 באתר הסחר של Reebok ישראל, Terminal x, One project וסניפים נבחרים של footlocker.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג