ריבוק משיקה דגם חדש: בקמפיין יככב לוחם ה-MMA קונור מקגרגור

הנעל החדשה משלבת בין פונקציונליות ועיצוב ובעלת סוליה ייחודית המחזירה אנרגיה לתנועה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מותג הפיטנס העולמי ריבוק (Reebok), משיק את הנעל שמציבה סטנדרט חדש לשילוב בין פונקציונליות ועיצוב פורץ עם נעל חדשה ZIG KINETICA. בקמפיין יככב אמן הלחימה המוביל קונור מקגרגור, המזוהה כ"פנים של ה-UFC". מקגרגור משתתף בקמפיין רגע לאחר שביצע קאמבק היסטורי לזירת הלחימה, שם ניצח את דונלד סרוני תוך 40 שניות בלבד, זאת לאחר היעדרות ממושכת בת 15 חודשים.

קונור מקגרגור קמפיין של ריבוק | צילום יח"צ

קונור בכינויו "הידוע לשמצה" הוא הראשון בהיסטוריה שזכה בחגורת האליפות בשתי קטגוריות משקל שונות (משקל קל ומשקל נוצה). את השקת הנעל ילווה סרטון בכיכובו של מקגרגור המדמה סידור שגרתי של החדר של בנו, שהולך ומתפתח בכיוון בלתי צפוי. האנרגיה המתפרצת מן הנעל משנה את צורתו של קונור לדמות של גיבור-על הנלחם בצעצועים שתוקפים אותו.

"אני פשוט אוהב אותן, את האחיזה, את היציבות; אני מרגיש את החיבור של הסוליה לחומר", סיפר מקגרגור, "הרבה שנים שאני נועל את הנעליים של ריבוק, ובכל השקה, אני מרגיש את רמת האנרגיה עולה. בדגם הזה, אנחנו פשוט מתפוצצים מרוב אנרגיה". כזכור, טכנולוגיית ZigTech של ריבוק הושקה לראשונה בדגם ZigPulse לפני עשור וכעת היא מציבה סטנדרט נוסף לחדשנות, לפונקציונליות ולעיצוב.

מחזירה את האנרגיה הקינטית לספורטאי | צילום: יח"צ

נעלי ה-ZIG KINETICA מציעות סוליה ייחודית בדוגמת זיג-זג המחזירה את האנרגיה הקינטית ומתעלת אותה בעזרת מערכת בת שלושה חלקים:
1. Floatride Fuel: הרחבה של טכנולוגיית Floatride עטורת הפרסים של Reebok, סולייה המספקת חוויית ריפוד מלאת אנרגיה
2. מעטפת האנרגיה של Zig: מעטפת המכסה את הסוליה המרכזית העשויה מחומר מוקצף ומתעלת את החזר האנרגיה של הפסיעה
3. רצועות האנרגיה של Zig: הסוליה החיצונית של הנעל מתרחבת ומתכווצת כמו רצועת גומי כדי לחולל תגובה דמוית קפיץ המסייעת להניע את הנועל לתנועה הבאה





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג