קסדת בלוטות' חכמה לרוכבי אופניים

הקסדה הזו הצליחה להמציא את עצמה מחדש ולהתחדש ברמקולים נסתרים לשמיעת מוזיקה ולשיחות מהנייד, אבל היתרון שלה הוא בעיקר בזכות נורות הלד שלה שמאירות למרחק ויכולות להציל חיים על הכביש
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

הבלוטות' השתלט על העולם, אולי לא על כולו, אבל בוודאי על כל מה שמוגדר כגאדג'ט או ככזה שבזכות הבלוטות' הוא הופך בין רגע לאחד כזה. אז אחרי ששתלו את הבלוטות' ברכבים, באוזניות, ברמקולים ניידים ואפילו במשקפי שמש… הגיעה תורה של קסדת האופניים.

למעשה מה שעשו בחברת סייף-טק (safe-tec) הוא לשלב בין קסדת בטיחות לרוכבים ובין האפשרות לשמוע מוזיקה תוך כדי הרכיבה. הקסדה למעשה הפכה ל"קסדה חכמה", שבעזרת החיבור לבלוטות' של הטלפון הנייד ניתן לשמוע מוזיקה לכל אורך המסלול. מה שכן, חשוב לזכור שברכיבה על כביש אסור ולא מומלץ לרכוב עם מוזיקה ולכן אנחנו מדברים על רכיבה שאינה רכיבת כביש אלא יותר רכיבה בשטח, בהרים ואפילו בעיר.

גם בטיחותית וגם מוזיקלית | צילום: יח"צ

הקסדה אם כך היא קסדה בטיחותית הכוללת בצדדיה רמקולים מובנים ונסתרים, כך שניתן לרכוב וליהנות ממוזיקה, כמו גם לקבל שיחות מהנייד. ניסינו את זה תוך כדי רכיבת הרים וזה עמד בתנאי השטח, גם מבחינת השמע וגם מבחינת השיחה שניהלנו תוך כדי הרכיבה. אמנם רובנו מנסה להתנתק ברכיבות סוף השבוע מעבודה וטלפונים לא חיוניים, אבל במידה וכן צריך לעשות שיחה, אז שווה לעשות אותה בסטייל ובנוחות מרבית.

אבל זה עוד לא הסוף, הקסדה שקיבלה אישור של מכון התקנים האירופאי מוסיפה שכבת הגנה נוספת ומאובזרת בפנסי לד קדמיים ואחוריים שדואגים לכך שיראו אתכם מרחוק. לפנסי הלד יש שלט שניתן להרכיב על הכידון ולאותת באמצעותו – ימינה, שמאלה או להשאיר את הנורות דולקות כל העת או לחילופין להבהב איתן. במידה ואתם רוכבי כביש ואינכם משתמשים במוזיקה כפי שציינו לעיל, אז השימוש בקסדה המוארת הזו שמציינת ומסמנת לכל עבר שאתם כאן, יכולה להציל חיים.

ומה לגבי ההיבטים הטכניים? ובכן מדובר בטכנולוגיית סאונד Bone Conduction מובנית, עם מיקרופון מובנה לניהול שיחות ישירות מהנייד. מבחינת הסוללה יש לה עד 5 שעות רציפות של ניגון מוסיקה ותאורה במקביל וסוללת ליתיום (lithium-ion) מובנית לטעינה חוזרת. עוצמת הצליל מגיעה ל-8W ולקסדה יש תקן עמידות במים IP65.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג