צרכנות || משקפי השמש של אוקלי מדגם Plazma לרצים ולרוכבים

בזמן ריצה חשוב מאוד שמשקפי השמש שלכם יהיו חלק מכם, האוקלי פלזמה שואפת לתת חווית ריצה איכותית אך גם אופנתית
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

לכל ספורט יש את הציוד ההכרחי שלו ואם תשאלו רצים, הם בוודאי יגידו לכם שמשקפי שמש הם פריט חובה הכרחי בכל ריצה, בוודאי בארץ השמש העולה כמו ישראל. חברת אוקלי (Oakley) מוכרת בשלל הדגמים שלה עבור ספורטאים בכל הענפים, אך הפעם נתמקד בדגם Plazma שמיועד למגוון ענפי ספורט ובעיקר לריצה ורכיבה.

אוקלי מדגם Plazma. מתאימים לריצה ולעוד ענפי ספורט | צילום: יח"צ

נוחות היא שם המשחק בריצה. מכיוון שהתנועה בזמן ריצה יוצרת "טלטול", מאוד חשוב לרצים שמשקפי השמש שאיתם הם רצים יהיו מונחים בצורה מעט הדוקה על הפנים וזאת על מנת שתהיה כמה שפחות תזוזה שלהם בזמן הריצה. האוקלי פלזמה, עם עדשות ה-Prizm, עומדים בדרישות הללו והמבנה שלהם גורם לכך שהם "יושבים" בצורה מאוד נוחה והם לא זזים בזמן הריצה וזה אחד היתרונות החשובים שלהם.

ניתן לראות שמבנה המשקפיים הוא מעט קעור ואפילו קצת אווירודינמי, תוך שהוא מחקה את מבנה הפנים ויוצר תחושה שהעדשות מכסות כמה שיותר את מבנה העיניים ושומרות עליהן מקרני השמש. העדשות נותנות תחושה של ראייה מרחבית ולמשקפיים יש "אפונים" (באזור האף) עשויים גומי רך, מה שנותן מצד אחד אחיזה נעימה של המשקפיים על האף ומצד שני לא מאפשר להם להתנועע בזמן הריצה. מה שחשוב לדעת הוא שהדגם הזה של אוקלי, מתאים לעוד ענפי ספורט כמו רכיבה ולא רק לריצה ובאתר החברה מצוין שהם מיועדים גם לדייג, טיולי שטח ועוד. דגם הפלאזמה מתאים גם לשעות שאחרי הריצה, הן אופנתיות בצורה כזו שאין מניעה שלא להסתובב איתן בדרך לעבודה או לכל בילוי אחר וזה יתרון משמעותי שלא קיים תמיד במשקפי ספורט.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג