פסולת ימית ממוחזרת משמשת לייצור דגם חדש של נעלי אדידס

אדידס משיגה יעד נוסף במירוץ להצלת האוקיאנוסים ומייצרת את כל שלושת דגמי נעלי הריצה המובילות שלה מפסולת ימית ממוחזרת
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אדידס חשפה היום את גרסאות Parley של נעלי UltraBOOST ,UltraBOOST X ו-UltraBOOST Uncaged- כולן זמינות בגווני כחול, השואבים השראה מצבעי האוקיינוס. החברה משתמשת בפסולת פלסטיק ימית כדי לייצר את אותם אלמנטים המזוהים עם עיצובי החברה והאלמנטים הטכנולוגיים, המובילים את השוק כולו. בנוסף, חוגגת החברה את "World Oceans Week", עם ריצה דיגיטלית וקוראת לאצנים מכל העולם להצטרף ההרשמה נפתחת היום.

מחויבות להצלת האוקיינוסים

ציון הדרך הנוכחי בשיתוף הפעולה שלה עם ארגון "Parley", משקף את המחויבות של שני הצדדים להצלת האוקיינוסים באמצעות התמקדות הדדית ביישום אסטרטגיית Parley A.I.R – הימנעות משימוש בפלסטיק חדש, איסוף פסולת פלסטיק ועיצוב מחדש של חלופות – ניסיון משותף לאתגר את הסטטוס קוו, צעד אחר צעד. בתהליך הייצור של כל זוג נעליים נעשה שימוש חוזר ב-11 בקבוקי פלסטיק בממוצע, כאשר הנעליים בקולקציה כוללות שרוכים, רשת עקב, בטנת עקב וכיסוי גרב שעשויים מתערובת פלסטיק (PET) ממוחזר.

הדגמים החדשים בקולקציית Parley של אדידס, נוצרו אמנם מתוך תחושת ייעוד, אבל הם מספקים גם את אותם ביצועים ואלמנטים טכנולוגיים:
1. Primeknit אשר עוטף את כף הרגל ומעניק נוחות והתאמה קלות משקל; מיוצר מעד 95% Parley Ocean Plastic.
2. מערכת תמיכת עקב מותאמת – מבנה עקב תומך, שעוצב על מנת לאפשר תנועה חופשית של גיד אכילס.
3. ערכת Torsion: עשויה ממקור מתחדש ותומכת בגמישות הטבעית של כף הרגל, מהבהונות עד לעקב.
4. סוליה חיצונית מגומי: עם אחיזה מעולה, שמתאימה עצמה לתנועות כף הרגל של כל אצן ונעה בתיאום עם רכיב BOOST, על מנת לספק חוויה חלקה וגמישה יותר.
5. BOOST נוחות וריפוד רספונסיביים במיוחד ומובילים בתעשייה, שמשמרים ומחזירים אנרגיה בכל פעם שבה הרגל נוגעת בקרקע.
6. UltraBOOST X Parley כולל את אלמנט Adaptive Arch הייחודי, אשר מבטיח חופש תנועה במהלך הריצה ומעניק נוחות ותמיכה מוגברות.

בכל זוג נעליים נעשה שימוש חוזר ב-11 בקבוקי פלסטיק

״התוספות החדשות לקולקציית adidas x Parley, מהוות צעד נוסף במסע שלנו לייצר מיליון זוגות נעלי UltraBOOST מפלסטיק ימי ממוחזר, מספר מתיאס אם, מנהל קטגוריית מוצר ב-adidas Running, "כמותג בינלאומי, יש לנו אחריות לסייע בהפיכת העולם למקום טוב יותר. העיצובים האלה משקפים את התמיכה שלנו במטרה יוצאת מן הכלל, תוך שאנחנו מספקים את הביצועים יוצאי הדופן שאנחנו ידועים בהם; זהו שילוב רב עוצמה ואנחנו מקווים שהקהילה הבינלאומית שלנו תתרגש ותשאב ממנו השראה כמונו״.

בנוסף, כחלק מהמחויבות שלה ליצור תנועה עולמית, קוראת החברה לקהילה הבינלאומית שלה לקחת חלק באירוע הדיגיטלי adidas x Parley Run for the Oceans, שתערוך חברת Runtastic במהלך ״יום האוקיינוסים העולמי״ השנתי שיתקיים בתחילת יוני. רצים מכל העולם מוזמנים להפגין את מחויבותם למטרה באמצעות הצטרפות לריצה – ברחובות הערים, על חוף הים או בכל מקום שבו הם נמצאים במהלך השבוע הזה.

העיצובים משקפים את התמיכה במטרה





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג