פולאר השיקה את שעון הדופק M430

בהשקה חגיגית נחשף השעון החדש של פולאר המגובה במדידת דופק מפרק כף היד וב-GPS מתקדם
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

באירוע חגיגי הושק אתמול (רביעי) על ידי חברת אגנטק שעון הריצה המקצועי החדש פולאר M430, המודד דופק מפרק כף היד ומשולב עם נווטן (GPS) מתקדם. מעל 120 לקוחות החברה נכחו במפגש וביניהם אלוף ישראל לשעבר בריצה יאיר קרני, הטריאתלטים ליאן ויתקין ובר רדנסקי, נציגי רשת מגה ספורט, ורטהיימר ספורט, חנויות ספורט ומאמני כושר מובילים ושולבה בו גם הרצאה של התזונאי והפיזיולוג גיא שלמון.

שעון ריצה עם 6 לדים למדידת דופק

השעון החדש נותן מדידת דופק ללא צורך ברצועת חזה, אלא דרך פרק כף היד באמצעות שישה לדים והוא משלב GPS מובנה ומתקדם (A-GPS) לקליטה מהירה של המיקום. יחד עם תכונות האימון של פולאר, הוא יכול לשמש כמאמן ריצה מקצועי ומשלב תכונות אימון מתקדמות כמו Smart coaching ,Running index ועוד.

מאמנים, תזונאים וספורטאים כיבדו את נוכחותם בהשקה

עוד הציגה אגנטק את הדור הבא של שעוני הכושר A370, שהוא שעון מעקב פעילות במגוון צבעים, המנטר פעילות ומודד דופק בפרק כף היד לאורך כל היום ואף מאבחן מגמות ודפוסי שינה בעזרת תכונה ייחודית Sleep Plus. בנוסף מספק השעון מדידת צעדים, שריפת קלוריות, ואפשרות לקביעת יעדים אישיים ומעקב אחר עמידה בהם. מוצרים נוספים שזכו לחשיפה הם מחשב אופניים מקצועי וקומפקטי M460, רצועת דופק חדישה H10, המקליטה אימונים גם במים ואפליקציות כושר ופתרונות מתקדמים עבור יחידים, מאמנים בחדרי כושר וקבוצות ספורט.






אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג