סקירה: השעון החכם Venu3 של GARMIN

השעון החדש של GARMIN כולל מצבי ניטור שינה מתקדמים (אפילו שנ"צ), שיסייעו לכם לישון טוב יותר, מצב מותאם מיוחד לכיסא גלגלים ו-30 אפליקציות כושר שונות ומגוונות. הסקירה המלאה בפנים (בשיתוף רונלייט היבואן הרשמי של GARMIN בישראל) 
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
ה-Venu3, השעון החדש של גארמין | צילום: רונלייט

את חברת GARMIN כמעט כל מי שעוסק בספורט סיבולת בחיי היום-יום שלו כבר מכיר. לאחרונה השיקה החברה, באמצעות היבואנית הרשמית בארץ רונלייט, שעון חכם חדש, שכבר יצא למכירה בחנויות, ה-Venu3 (ובגרסתו המעט קטנה יותר ה-Venu3s).

ראשית, שימו לב כי ההגדרה היא "שעון חכם", ולא "שעון ספורט", ולא במקרה. הוא מיועד לאלה שספורט וכושר הוא חלק מחיי היומיום שלהם, ופחות לאלה שחיי היומיום שלהם הם ספורט הארדקור. המשמעות בפועל? הוא קל יותר, העיצוב שלו מושקע יותר (הלבן פשוט יפהפה!) והוא פשוט ונוח לשימוש עבור כל המשתמשים.

לכושר, אבל לא רק. ה-Venu3, השעון החדש של גארמין | צילום: רונלייט

הבריאות מתחילה בשינה
אחד הפיצ'רים הבולטים ב-Venu3 הוא ניטור השינה שלו. בזכות חיי הסוללה הארוכים מאוד יחסית לשעונים מקבילים (עד 14 יום), תוכלו לישון עם השעון ולקבל בכל בוקר דיווח על מצב השינה שלכם – כמותי ואיכותי, מעקב אחר שלבי השינה והדופק – והמלצות בהתאם. מדובר ממש ב"מאמן שינה" שייתן לכם המלצות לגבי משך ואיכות השנה שלכם וכיצד לקום עירניים יותר ולנצל את הלילה בצורה מיטבית.

לאנשי השנ"צ (הלוואי על כולנו) – השעון יודע גם לזהות תנומות במהלך היום, לעקוב אחריהן ולספק מסקנות: איך הן עשויות להועיל לגופנו, מה משך התנומה המומלץ עבורנו ובאילו שעות אנחנו מפיקים מהן את המיטב. ידוע שלפעמים גם 20-15 דקות של תנומה יכולות לתת אנרגיה לשעות רבות, ובעזרת השעון נוכל למקסם את היכולת הזאת. הוא גם יודע להתאים את שעות השינה הנחוצות בלילה על פי זמן התנומה שעשיתם ביום.

ניטור שינה מתקדם | צילום: רונלייט

מצב כיסא גלגלים
אחד היתרונות הגדולים של השעון החדש הוא התאמתו לנכים הנעזרים בכיסא גלגלים. המצב החדש יידע לספור את דחיפות הגלגלים (במקום ספירת הצעדים) וכולל גם אימונים מותאמים לכיסא גלגלים, שעד היום נותרו לרוב ללא מענה של ממש. מדובר בחידוש מרענן וצעד מבורך נוסף בדרך לשוויון והנגשה ראויה לציון.

מצב כסא גלגלים מותאם וחדשני | צילום: רונלייט

כושר בכף ידכם
השעון כולל יותר מ-30 אפליקציות כושר, בשילוב GPS, החל מהקלאסיים כמו הליכה, ריצה ואופניים, ועד יוגה, HIIT, אימוני כוח ועוד. השעון מציע גם אימונים מונפשים עם ספריית תרגילים שניתן לשלוח לשעון ולהתאים ליכולותיכם, כאלה שתוכלו לעשות לבד מהבית. בשעון תמצאו גם תכניות אימון לריצה למרחקים כמו 5 ק"מ ,10 ק"מ וחצי מרתון. בנוסף, השעון יעזור לכם להבין טוב יותר כיצד כל אימון משפיע על גופכם עם ניטור זמני ההתאוששות הקצרים והארוכים.

בריאות ואיכות חיים
השעון יוכל לסייע לכם להכיר את גופכם טוב יותר, גם מעבר לאימונים. ניטור הדופק שלכם לאורך היום, מעקב אחר המתח הנפשי בו אתם נמצאים, ולנשים אפילו ניטור המחזור החודשי או מעקב היריון.

צילום: רונלייט

מפרט:
מסך: מסך מגע AMOLED בגודל 1.4 אינץ' ברזולוציית 454×454
זמן סוללה: עד 14 ימים במצב שעון חכם ועד 26 שעות במצב אימון עם GPS
משקל: 46 גרם
עמידות למים: 50 מטר – ATM 5
פיצ'רים נוספים:
תשלומים אלחוטיים (GARMIN PAY), חייגן מובנה לביצוע שיחות מהשעון בחיבור לסמארטפון, התראות מלאות כולל קבלת הודעת תמונה לשעון (בחיבור לאנדרואיד), ממשק מלא בעברית, חיישן דופק מובנה, מדידת חמצן בדם, רמת אנרגיה בגוף ומדדים נוספים, אפשרות להורדת מוזיקה לשעון ללא צורך בסמארטפון.
מחיר: 2,349 ש"ח

לפרטים נוספים ולרכישת השעון לחצו כאן

 


 

הכתבה בשיתוף רונלייט




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • עמוס פריש הגיב:

    ומתי יהיה דגם עם אי סים שיפעל ללא תלות בסמרט פון. זה מגוחך להוסיף עשרות פונקציות שלרוב לא שמושיות ולא את התכונה החשובה ביותר- אי סים. אני נתתי מתנה את הגרמין שלי וקניתי סמסונג. כשתוסיפו אי סים אולי אחזור אליכם

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג