נעלי האימון של Reebok בדגם חדש וייחודי שלא מבדיל בין משטחי אימון

מותג הספורט השיק את Nano X1 Adventure, הדגם החדש לנעלי הקרוספיט שלהם אשר מתאימות לכל סוגי המשטחים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מותג הספורט ריבוק (Reebok) השיק את Nano X1 Adventure, הדגם החדש לנעלי הקרוספיט שלהם, אשר מתאימות לכל סוג המשטחים. מטרת הנעליים היא לאפשר למתאמן לנוע ממקום למקום ומאימון לאימון בלי הצורך בהחלפת נעליים. הדגם החדש נוצר במטרה לתת מענה לדרישות הייחודיות של המתאמנים, בייחוד אחרי שנת הקורונה בה חדרי הכושר היו סגורים.

דגם ה-Nano X1 Adventure | צילום: יח"צ

הדגם החדש שזכה לשם Nano X1 Adventure, מתאים לא רק לאימונים בסטודיו או בחדרי הכושר, אלא גם לאימוני חוץ ובמשטחים הנחשבים בעייתיים יותר. הנעל החדשה מהווה גרסה עדכנית ומלוטשת לדגם ה-Nano, נעל האימונים הפופולרית של המותג והיא עוצבה במטרה להיות נעל האימון התומכת, הנוחה, הוורסטילית ובעלת עמידות גבוהה יותר ביחס לדור הקודם.

הנעל החדשה מתאימה למקסימום תמיכה וביצועים בכמה סוגי אימונים: בין אם מדובר באימוני היט, "בוט קאמפ", אימוני אירובי, ריקוד, אגרוף, אימונים פונקציונליים או הליכה בטבע. הנעל מעוצבת בצבעים קיציים מרעננים בשילוב ייחודי בין כחול, ורוד פוקסיה, אפור ושחור.

לנעל החדשה מספר חידושים טכנולוגיים ועיצוביים שתורמים להתאמתה של הנעל באימוני חוץ כגון:

סוליית גומי חיצונית מעודכנת – סוליית הגומי החיצונית מספקת התנגדות מרבית לחיכוך ובכך מתאימה במיוחד לאימוני חוץ.

חלק חיצוני מוגן – חלקו החיצוני של הבד מספק הגנה נוספת מאלמנטים שנמצאים בסביבה עם בד ייחודי ונושם לנוחות מקסימלית.

שימוש בבדים אנטי בקטריאליים – השימוש בבדים ייחודיים אנטי בקטריאליים תורמים לעמידותה של הנעל, מונעים היווצרות של בקטריות וחיידקים ובכך גם מונעים ריחות רעים לאחר האימון עם נעל.

שריכת השרוכים בצורת רתמה – שריכת השרוכים המיוחדת מסייעת בכך שהנעל מוחזקת טוב יותר על הרגל.

שרוכים במראה חבלי בנג'י – תורמת למראה עיצובי ייחודי של נעל שמיועדת לאימוני חוץ, השרוכים הללו עשויים מ-100% חומרים ממחוזרים.

מבנה עקב ייחודי – מבנה העקב בנעל תורם ליציבות המתאמן.

טכנולוגיית Floatride – בדומה לנעלי ה-Nano X1 האחרות גם בנעל ה-Nano X1 Adventure שולבה טכנולוגיית ה- Floatride שתורמת ליכולות הריצה.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג