נכנסים לזון: ברא צמחים תעניק חסות לקבוצת הסבולת והספורט ZONE3

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

חברת ברא צמחים המפתחת, מייצרת ומשווקת תוספי תזונה, סופר פוד ומוצרי טיפוח טבעיים תעניק חסות לקבוצת הסבולת והספורט ZONE3. שיתוף הפעולה בין השניים, יציב בקדמת הבמה ערכים של מקצועיות ומצוינות ספורטיבית בשילוב אורח חיים בריא ובפרט בקרב ספורטאים המקיימים שגרת אימונים אינטנסיבית.

ערכים של מקצועיות ומצוינות ספורטיבית. קבוצת ZONE3 | צילום: יח"צ

קבוצת ZONE3, הינה קבוצת סבולת הספורט המובילה בישראל. הקבוצה מייסודו של ליאור זך-מאור, שרשום על הישגים רבים בתחום הסבולת, הן כמאמן והן כספורטאי, מונה כ-100 ספורטאים חובבים ומנוסים מרחבי הארץ בתחומי הטריאתלון והריצה. מאז הקמתה, חתומה הקבוצה על שורה של הישגים רבים בתחרויות בארץ ובעולם: אליפות העולם באיש ברזל המתקיימת מדי שנה בהוואי, תחרויות טריאתלון ואולטרה מרתונים באירופה, תחרות איש הברזל ישראמן ומרוץ האופניים ברא אפיק ישראל.

"אנו גאים להשיק את החיבור המיוחד עם חברת 'ברא צמחים'. בחרנו ב'ברא' אחרי בחינה ארוכה והתנסות מאוד מוצלחת ויעילה במוצרים השונים, ומתוך הערכה למחויבות האין סופית של החברה לאיכות ומצוינות", מספר ליאור זך-מאור, מייסד ומנהל מקצועי ZONE3, "זו תקופה מאתגרת עבור כל ספורטאי, השינויים, המגבלות וביטולי התחרויות מחייבות אותנו לפתח עוד שכבה של חוסן פיזיולוגי ובעיקר מנטלי. המומחיות של 'ברא' ותוספי התזונה השונים של החברה יאפשרו לספורטאים בקבוצה לשמור על בריאות, למקסם יכולות, ולהמשיך להגיע להישגים בארץ ובעולם".

גיל צלר, מנכ"ל ברא צמחים: "אנו נרגשים לשתף פעולה עם קבוצת סבולת הספורט המובילה בישראל. חברת ברא צמחים ו-ZONE3 מקדמים ערכים כגון איכות, מצוינות ומקצועיות בלתי מתפשרת המובילה לתוצאות. ברא צמחים היא יצרנית מובילה בתחום תוספי התזונה, הידע הקליני הרב וטכנולוגיות הייצור שברשותנו, מאפשרות לנו לייצר תוספים ייעודיים לספורטאים מקצועיים. אין לנו ספק, כי החיבור בין המומחיות של ברא לספורטאים המעולים בקבוצה יבראו הישגים לאומיים רבים שיסבו גאווה רבה לכולנו".




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג