נחתו בישראל: השקה עולמית של 8 HOKA BONDI

נעלי HOKA לא מפסיקות לחדש ולהתחדש והפעם מדובר בדגם הפופולרי שלהם BONDI 8 שהגיעו לישראל בעקבות ההשקה עולמית
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
| צילום: יח"צ הוקה

נעלי HOKA לא מפסיקות לחדש ולהתחדש והפעם מדובר בדגם הפופולרי שלהם BONDI 8 שהגיעו לישראל בעקבות ההשקה עולמית. הנעל מצטיינת ביכולת שיכוך ובלימת זעזועים גבוהה ביותר, והן מעוצבות באופן חדשני שמדגיש תנועה זורמת מהעקב ועד לבהונות, ומעניק תחושת יציבות משופרת. הנעל טבעונית והגפה שלה עשויה מחומרים ממוחזרים, מאווררת מאוד המאפשרת נידוף זיעה יעיל.

בחלקו הפנימי של עקב הנעל קיים פולימר בעל "זיכרון", שנצמד לעקב כף הרגל באופן מושלם, ויחד עם לשונית עוטפת הם מעניקים חוויית תנועה מושלמת. גם הסוליה נבנתה בעיצוב גיאומטרי חדש וזורם והיא עשויה מ-EVA חדש, קל וגמיש יותר, עם גומי בחלקה החיצוני למניעת החלקה. התוצאה של המרכיבים הללו מעניקה רכות, בלימה, תנועה חלקה והחזר אנרגטי גבוה המוכוונים אל עבר הצעד הבא.

"BONDI 8 היא שדרוג יוצא דופן של אחד הדגמים האהובים ביותר בקולקציית HOKA המתאימה לריצות לכל הטווחים, להליכה ולעמידה ממושכת. הייחוד שלה הוא בנוחות יוצאת הדופן, בתמיכה זהה וחלקה לכל אורך שלבי הדריכה ובהיותה רב תכליתית", אומר מאיר קנר, מנכ"ל ניו ראן, היבואנית הרשמית של HOKA בישראל.

"גם בעונה הנוכחית HOKA ממשיכה לעצב את הדגמים החדשים עם סטיילינג שמתאים הן לחוויות הריצה, האימון והספורט והן לשימוש יום יומי", מציינת גלית בירנבוים-נבון, מנהלת השיווק של HOKA, "אנחנו מקבלים משוב מצוין מהקהל הישראלי, על ההנאה מהעיצוב וממגוון הצבעים של הקולקציות החדשות, כמו גם הנוחות וההתאמה המדויקת גם לחיי היום יום וגם לאימוני הספורט".




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג