מתרחבת: דקתלון תפתח חנות שנייה במרכז ביג קריות בחיפה

החברה מתרחבת בישראל לאחר שחדרה לשוק המקומי עם הסניף הראשון שלה בראשון לציון. האם בעקבות החנות החדשה היא תצליח לתת מענה לדרישה של הצרכנים בישראל?
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

חברת מוצרי הספורט מצרפת, דקתלון (Decathlon), תפתח את החנות השנייה שלה בישראל בחיפה, במרכז ביג קריות. החנות בחיפה תשתרע, כך על פי פרסומיה חברה, על שטח של כ-3,000 מ"ר בדומה לגודל חנות הדגל שנפתחה לפני שנה בראשון לציון הכוללת 60 סוגי ספורט שונים.

במסגרת ההערכות להתרחבות פעילותה בישראל, מגייסת החברה בארץ עוד כ-100 עובדים, אך השאלה שכל צרכן בישראל שואל את עצמו היא, האם החנות החדשה, בנוסף לחנות בראשון לציון, תצליח לתת מענה לדרישה של הצרכנים בישראל שהגיעו לדקתלון ונתקלו במדפים ריקים עקב חוסרים משמעותיים. יתכן ואחד הפתרונות לכך הוא המרכז הלוגיסטי שיפתח על ידי החברה באשדוד, שאמור לדאוג ולרכז את כל השירותים הלוגיסטיים של החברה בישראל ולפקח על המלאי והחוסרים בחנויות. ההערכה בענף היא, כי פתיחת המחסנים יאפשרו לחברה גמישות בכל הקשור למלאי ויאפשרו זמינות של הסחורה בחנויות ובאתר לטובת הלקוחות שלה.

האם בעיית המלאים תיפתר בחנות החדשה? | צילום: יח"צ

החנות הראשונה של הרשת נפתחה בצרפת בשנת 1976 ומאז יש באמתחתה כבר כ-1,300 חנויות ב-42 מדינות עם 85 אלף עובדים. החברה הצהירה בעבר כי היא מייצרת בעצמה מדי שנה כ-2,800 מוצרים חדשים באמצעות 30 המעבדות שברשותה. בכך הפכה הרשת לאחת מרשתות הספורט עם מחזור מכירות שחצה את ה-9 מיליארד אירו. לישראל נכנסה כזכור בספטמבר שנה שעברה באופן עצמאי באמצעות נציגות וללא זכיינים.





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג