מוצר השבוע || משקה איזוטוני של POWERADE

המשקאות האיזוטניים של POWERADE במבצע מיוחד ליומיים בשוונגשופ
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

איך משקה איזוטוני עוזר לספורטאים? ובכן, המשמעות של  המילה איזוטוני היא "ביחס שווה". המשקה אכן מכיל ריכוז פחמימות ומלחים זהה לריכוז שבדם שלנו – כך שצריכתו שומרת על איזון ומסייעת בהשבת אנרגיה ומניעת התייבשות, תשישות ועייפות. למעשה, המשקה מחזיר אל הגוף את כל המלחים שנפלטים בעת הזעה – נתרן, מגנזיום, אשלגן, סידן וכלור. הריכוז הזהה מסייע לספיגה מהירה, כך שהמשקה לא נשאר זמן רב בקיבה.

POWERADE הוא מותג משקאות הספורט האיזוטוניים המוביל של חברת קוקה קולה והמשקה הרשמי של אירועי הספורט הגדולים בעולם בהם המונדיאל והמשחקים האולימפיים. במשקה 17 קלוריות ל־100 מ"ל (85 קלוריות לבקבוק), בטעמי פירות (Mountain blast) והדרים־ליים (Citrus־Lime).

עכשיו מיוחד במבצע ליומיים בשוונגשופ – משלוח חינם בהזמנת שני מארזי POWERADE

לרכישת המוצר בשוונגשופ לחצו על התמונה

  • מדור פרסומי




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • יובל הגיב:

    כתבה מצוינת. נשמע כמו מוצר מצוין, ואני מאוד מאמינה בתוספי תזונה. באופן אישי, אני משתמשת גם בתוסף הסידן דנסיטי. אני מתאמנת בחדר הכושר, והוא עוזר לי להימנע משברי מאמץ, להתאושש ולהחזיר את הסידן לגוף אחרי האימון. ממליצה עליו בחום.

    https://www.density-calcium.co.il/

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג