מוצר השבוע || כדורי מלח מבית Sponser

כיצד עלינו לפצות את הגוף במלחים במהלך אימון ארוך או תחרות בה אנו מזיעים? כל הפרטים כאן
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

לקראת הקיץ ספורטאים רבים מגבירים את צריכת המלח שלהם מתוך המחשבה שהזעה מרובה יותר גוררת איבוד מלחים רב יותר, ובמקביל גם מעלים את צריכת הנוזלים. לפני שאנחנו רצים לצרוך כדורים או לברזייה הקרובה, בואו נבין את המנגנון ואת מה שהוא משרת.

כדורי מלח מבית Sponser

המלח העיקרי שצורכים במזון כולל נתרן וכלוריד, כאשר תפקיד הנתרן הוא לווסת את כמות המים בתוך התא, מחוץ לתא ובזרם הדם. ריכוז גבוה או נמוך מדי של מלחים בדם יוצר בעיית ויסות של כמות המים. היפונתרמיה היא מצב של חוסר איזון חריף, בו אחוז הנתרן בדם נמוך במיוחד. זו בעיה שעלולה להיווצר בעת שתיית כמות גדולה מאוד של מים או נוזלים אחרים ללא מלחים – שיעור המלחים מדולל ברמה קיצונית והגוף אינו יכול להיפטר מעודף המים.

הדרך לפצות את הגוף במלחים במהלך אימון ארוך או תחרות, היא באמצעות משקאות איזוטוניים או כדורי מלח. גם כאן, אין סיבה לצרוך את התוספים באימון קצר. בהנחה שבתחילת התחרות או האימון מאזן המלחים בגופנו היה תקין, אין צורך לקחת כדורי מלח בפעילות גופנית הנמשכת פחות משעתיים (ושלוש שעות במזג אוויר קריר). יש צורך לקחת אם הפעילות ארוכה, או אם מופיעים סימנים ראשונים של התכווצויות שרירים.

כדורי מלח של חברת ספונסר (Sponser) הוא בן לוויה אידאלי במהלך אימוני סבולת. תערובת האלקטרוליטים המרוכזת עוזרת לשמור על רמות המלח והאלקטרוליט שלך באיזון. מרכיבי הקפסולות מבוססות על אבדן זיעה בגוף ומכילות אלקטרוליטים, נתרן (מלח), אשלגן, מגנזיום וסידן. ניתן לקחת את הקפסולות עם מים, עם או בלי תוספת פחמימות ומשמשות כמשקה ספורט מתוצרת עצמית.

מחיר: עכשיו בהנחה בשוונג-שופ ב-119 שקל בלבד


מדור פרסומי




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג