מוצר השבוע || וסט הצפה לילדים מבית Zoggs

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

ימי הקיץ והחופש הגדול מתקרבים אלינו בצעדי ענק וכך גם הביקורים בבריכות, בים ובכנרת. אנחנו מאמינים שצריך להכניס את הילדים הקטנים שלנו למים כבר בגיל צעיר, ולתת להם את כל התמיכה שהם צריכים כדי לבנות את ביטחונם. מוצרי הלמידה שלנו לשחייה מיועדים ומסווגים כך שיתאימו לשלב התפתחות השחייה של ילדכם, ועוזרים לכם לשלב כיף, בטיחות ולמידה בכל מפגש שחייה.

וסט הצפה לילדים מבית Zoggs

זאת הזדמנות מצוינת ללמד את הילדים הקטנים שלנו להסתדר במים ולשחות בצורה בטוחה, לעזור להם להתקדם בלימודי השחייה, לתת להם ביטחון והרגשה בטוחה ויחד עם כל זה שייהנו וירגישו בנוח. לכן, יש לנו ווסט הצפה לילדים מבית Zoggs, בגילאים 1-3 או משקל גוף עד 15 ק"ג.

האפוד מספק ציפה קבועה ומעודד תנוחת שחייה טבעית כדי להרגיל את הקטנטנים להשתמש בזרועות וברגליים כדי לנוע במים. ה-Water Wing Vest כולל גוף ניאופרן ושרוולים סופר רכים באזורי הזרועות והכתפיים כדי לספק ציפה ויכולת תנועה יוצאת דופן, ולאפשר לקטנטנים לתרגל טכניקות ידיים ארוכות, תוך כדי מתן תחושה בטוחה, וקידום ביטחון בתהליך הלמידה לשחות.

כאשר הילד ממוקם במים עם האפוד, זה עוזר לו לבנות מערכת יחסים עם המים ולהבין את תנוחת השחייה הנכונה. הילד יתרגל לאופן שבו גופו יושב במים, ויאפשר לו לשחות בביטחון ולבנות אמון בעצמו וביכולותיו עד השלב הבא בלימודי השחייה.

בנוסף, מערכת הסגירה של האפוד מותאמת עם רוכסן אחורי ולשונית מעליו, למניעת פתיחת האפוד במים על ידי הילד – בטיחות, בטיחות, בטיחות כבר אמרנו? את האפוד ניתן להלביש לילדים כשהם יבשים וגם כשהם רטובים, בצורה נוחה ונעימה. כמו כן, הוא מגיע בצבעים מיוחדים של אפוד כחול ואפוד סגול, שיכניסו עוד קצת כייף לחוויית הבטיחות בבריכה.

מחיר: עכשיו בהנחה בשוונג-שופ, במקום 299 ש"ח ב-189 שקל בלבד


מדור פרסומי




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג