מוצר השבוע || אביזרי שחייה לילדים בדמויות של גיבורי-על

באטמן, סופרמן, וונדרוומן ועוד גיבורי-על של DC קומיקס בקולקציה מיוחדת של מוצרי השחייה של Zoggs
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

חברת Zoggs השיקה קולקציה מסוגננת וכיפית של אביזרים ללימוד ואימון שחייה בשיתוף עם "האחים וורנר", אחת מחברות ההפקה הגדולות בקולנוע. הקולקציה כוללת אביזרי שחייה שונים לילדים בדמויות של גיבורי העל המוכרים והאהובים על כולם ובהן הדמויות של DC קומיקס כמו: באטמן, סופרמן, וונדרוומן וכו'.

לרכישת המוצרים בשוונגשופ לחצו על התמונה

משקפת שחייה

משקפי שחיה לילדים ונוער עם הולוגרמה DC Comics על העדשות. למשקפת סופרמן אבזם ידידותי ונוח למשתמשים הצעירים, מאובזרת בחצאית היפואלרגנית רכה המתיישבת בצורה נוחה על ארובות העיניים. העדשות בעלות ציפוי מונע אדים ומעניק הגנה מפני קרני UV. הרצועה מפוצלת למניעת לחץ מיותר.

קרש ציפה

קרש השחייה הוא כלי עזר חיוני לשיפור טכניקת השחייה שלך, מאפשר להתרכז טכניקות מסוימות, כגון החזקת המצוף לפניך, כאשר השימוש ברגליים כדי להניע את עצמך דרך המים. אמצעי נוסף מאפשר לגוף שלך להשאיר את הראש מעל המים בעוד הרגליים עושות את העבודה, באפשרותך גם להשתמש במצוף בין הירכיים שלך כדי לבודד בקבוצות שרירים מסוימות, מתן ערך מוסף נהדר בכל אימון.

  • מדור פרסומי




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג