מהפכה באוזן: Jaybird Tarah אוזניות ספורט פרמיום במחיר נגיש

אוזניות הפרימיום ספורט החדשות של החברה עמידות בפני זיעה ובפני מים, ומתאימות לאימוני פנים או בחוץ בכל מזג אוויר
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

חברת Jaybird חלוצה ומובילה בתחום אוזניות הספורט האלחוטיות, מציגה את ה-Jaybird Tarah, אוזניות ספורט פרמיום אלחוטיות, במחיר נגיש של 449 שקל. עם עמידות בפני זיעה ובפני מים, בתקן IPX7, לאימונים בפנים או בחוץ, בכל מזג אוויר, חיי סוללה ארוכים במיוחד, עד 6 שעות שימוש רצופות, ועיצוב ספורטיבי קל משקל, ה- Tarah מבטיחות סאונד בלתי מתפשר, עם התאמה מיטבית לכל פעילות ספורטיבית.

עמידות בפני זיעה ובפני מים ה-Jaybird Tarah

"לאחר שבדקנו את הנושא לעומק, אנו יודעים שחובבי ספורט רבים עדיין לא עשו את המעבר מאוזניות חוטיות לאלחוטיות" אומר ג'יימי פארקר מנכ"ל Jaybird, "בדיוק לשם כך פיתחנו את ה-Tarah להיות ההיכרות הראשונה והמושלמת עם עולם האוזניות האלחוטיות. שמנו דגש מיוחד על עיצוב ספורטיבי ונוחות שימוש, מבלי להתפשר על כל מה שמאפיין את Jaybird. התאמה אידאלית לכל פעילות ספורטיבית, סאונד איכותי, עמידות בפני זיעה ובפני מים, חיי סוללה ארוכים ואפליקציה ייעודית להשלמת החוויה. אנו מאמינים שברגע שאנשים ינסו את Tarah, הם לעולם לא יחזרו להשתמש באוזניות חוטיות".

ה-Jaybird Tarah פותחו במטרה לייצר את חווית הסאונד האידאלית לפעילות ספורטיבית, אך לא רק. כך, וכמיטב המסורת של Jaybird,הן מציעות אקולייזר להתאמה אישית של הצלילים, סט מתאמים עשיר וסט סנפירי סיליקון, שיבטיחו כי האוזניות יישארו במקומן גם בפעילות אינטנסיבית במיוחד. עוד מצוידות האוזניות גם בטכנולוגיית טעינה מהירה; 10 דקות טעינה יעניקו עד שעת שימוש רצופה, בשלט מובנה זעיר וקל משקל; לצמצום מרבי של הסחות דעת, ובמיקרופון מובנה לניהול שיחות טלפון והפעלה של עוזרות קוליות, דוגמת ה-Siri של Apple או Google Assistant.

מתאימה לחוויית אימונים משותפת עם חברים

המשתמשים ב- Jaybird Tarah ייהנו גם משימוש באפליקציה הייחודית של החברה, לעיצוב מותאם אישי של פסקול האימונים וחיי היום יום, לחיבור מספר זוגות אוזניות לאותו מקור שמע, לחוויית אימונים משותפת עם חברים, או חיבור אוזניה אחת לשני מקורות שמע.





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג