מדרסים בהתאמה אישית בטכנולוגיית תלת-ממד

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

המדרסים מהווים פתרון טכנולוגי לספורטאים רבים, אשר זקוקים ל"תיקון" מנח כפות הרגליים בנעליים על מנת לאזן את עומס משקל הגוף על כפות הרגליים, לשפר את היציבה, לספוג זעזועים, להפחית כאב ועוד. כעת הגיעו לישראל גם מדרסי "נטסטפ" (Netstep) המתוכננים בטכנולוגיית תלת-ממד ואשר מעתיקים באופן מדויק את טביעות כפות הרגליים.

מתוכננים בטכנולוגיית תלת ממד | צילום: יח"צ

טכנולוגיית הייצור נעשית בהדפסת תלת ממד או CNC, המאפשרות לחברה לייצר מדרסים חזקים, דקים, ביומכניים, מתקני יציבה ובעלי גימור איכותי. לחברה מגוון רחב של מדרסים המותאמים לסוג הפעילות הספורטיבית: למשחקי כדורגל, כדורסל, כדור יד, טניס, פעילויות כמו רכיבה על אופניים, ריצה, חדר כושר, אירובי, סקי, טיולים ועוד.

בנוסף, לחברה יש מדרסים באורך מיוחד, קצרים יותר וסופר דקים המיועדים לנעליים ללא רפידה נשלפת וכפכף מדרס לימי הקיץ החמים. המדרסים מאושרים FDA, תו תקן CE וצוות המומחים עובד בשיתוף משרד הבריאות הישראלי. המדרסים מיוצרים במפעל EDSER בברצלונה שם ממוקמת מעבדה המשלבת תעשייה פורצת דרך של מחקר ופיתוח, חידושים בשיטות ייצור ובחומרים חדשניים. החברה מייצרת מגוון רחב של פתרונות אורתופדיים בתחום האורתוטיקה, בהתאמה אישית, עבור מאות רופאים ב-9 מדינות בעולם.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג