לתפעל את השעון החכם ביד אחת תוך כדי אימון? עכשיו זה אפשרי

השעון החכם הוא כבר חלק בלתי נפרד מהאימונים שלנו, וכעת פונקציה חדשה בשעונים החכמים של Apple הופכת את התפעול של השעון לקל הרבה יותר - ביד אחת וללא צורך בטלפון הסלולרי. הכירו את הדאבל טאפ (בשיתוף iDigital)
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
ריצה עם ה-Apple Watch S9 | צילום: באדיבות iDigital

השעון החכם הפך כבר לחלק בלתי נפרד מהאימון שלנו. כמו שאני לא רואה את עצמי יוצא מהבית לאימון ריצה בלי נעליים, או לאימון שחייה בלי בגד ים, ככה אין סיכוי שאצא לאימון בלי השעון שלי. אחת הבעיות שלי בשנים האחרונות היו כל נושא התפעול של השעון תוך כדי האימון.

להוציא את הטלפון מהכיס תוך כדי ריצה כדי להעביר שיר או פודקאסט זו פעולה לא ממש פשוטה עבור מי שהקואורדינציה שלו לא ממש מתפקדת בדופק גבוה, ולא פעם הייתי צריך להאט ואפילו ממש לעצור כדי לתפעל דברים בטלפון או בשעון.

אלא שלאחרונה הכרתי פונקציה חדשה שמהבחינה הזאת שינתה לי את כל ההתנהלות – ה-Double Tap. חוויה משנת איכות חיים שמאפשרת להפעיל את השעון ביד אחת ובלי שאצטרך להוציא את הטלפון מהכיס, או אפילו לקחת את הטלפון איתי, לצורך העניין.

רכיבה עם ה-Apple Watch Ultra2 | צילום: באדיבות iDigital

את האפשרות הזאת קיבלתי ב-Ultra2 החדש של Apple (זמין גם ב-Apple Watch S9). איתו, אני לא צריך לצאת לריצה, רכיבה או לחדר הכושר עם הטלפון כלל, ובלי צורך בקואורדינציה מתקדמת מדי, אני יכול להפעיל את השעון ביד אחת. בין אם זה לענות לשיחת טלפון בין סטים של משקולות, לדפדף בספריית מוזיקה, להעביר קדימה ולעצור שירים, להאזין לפודקאסטים, ספרי אודיו ומוזיקה, לפתוח את אפליקציית הבריאות ולראות את ההתקדמות במהלך האימון, להתחיל ולסיים טיימר (במקביל לאימון שרץ), או לעצור ולהתחיל מחדש מדידה של סטופר.

ניתן להגדיר את ההתנהגות של ה-Double Tap ולהתאים אותה אישית. באופן אוטומטי, האפליקציה בוחרת את הפעולה המרכזית. המשתמש יכול להגדיר מראש את הכללים להגדרת המחווה דרך ה-iPhone, או לבחור את הווידג'ט הראשון שקופץ. אם עדיין לא ניסיתם, מוזמנים להיכנס לאתר של iDigital, שבנוסף למגוון הגדול של דגמים ורצועות, מציעים גם הרחבת אחריות לשעון לשלוש שנים שאין בשום מקום אחר. כך תוכלו להתאמן עם השעון בראש שקט לחלוטין.


 

בשיתוף iDigital




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג