ליונל מסי בקמפיין ראשון מאז המעבר המתוקשר לפאריס

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

לאחר שהתאקלם בעיר האורות (על דירה עדיין לא), החלים מפציעה קלה ואף כבש שער מרהיב בניצחון הביתי של קבוצתו על הסיטי של פפ, התפנה ה"פרעוש" לככב בקמפיין Impossible Is Nothing של המותג adidas.

הפנומן הארגנטינאי, שסידר לאוהדי הכדורגל בעולם קיץ מהסרטים, נבחר להוביל את הקמפיין, שבו ייקחו חלק ספורטאים מובילים נוספים (כמו: דויד בקהאם, פול פוגבה, מוחמד סאלח, קנדיס פארקר, פרס ג'פשירשיר, ג'יימס הארדן ועוד) ובו ייתנו דגש לסיפורי השראה הקשורים לספורט ובמלחמה היום יומית של כל ספורטאי מגיל צעיר.

אדידס שחררה היום, לאחר ששלהב את עשרות אלפי האוהדים בפארק דה פרנס ואת המיליונים בבתים כאשר כבש את שער הבכורה בקבוצתו החדשה, סרטון של מסי שיעוררו השראה בחובבי הספורט ברחבי העולם. עד כמה המעבר של מסי הטריף את האוהדים? תוך שעה נמכרו כל 30,000 החולצות הראשונות של מסי ואדידס, והקצב המסחרר ממשיך ויתפוס תאוצה עם עליית הקמפיין החדש של הפרעוש לאדידס.

Impossible is Nothing הסלוגן המזוהה יותר מכל עם אדידס מתכתב היטב עם סיפורו של הילד הצנום בין ה-11 שסבל מבעיה רפואית ולא היה יכול להרשות לעצמו את הטיפול היקר, אך למרות הכל הפך לכדורגל הטוב בעולם ואולי בהיסטוריה כולה.

את הקמפיין הישראלי נבחרו להוביל המדליסטים האולימפיים – לינוי אשרם, שגיא מוקי, פיטר פלצ'יק, אורי ששון, ענת לליאור, רז הרשקו ומורן סמואל לצד הכדורגלן ליאל עבדה.

הקמפיין הישראלי עם הג'ודוקא פיטר פלציק, באדיבות אדידס




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג