כל מה שמיוחד ב-Fēnix 6X Pro Solar של Garmin

מה עומד מאחורי שעון המולטי-ספורט החכם הראשון של Garmin שהופך את הטעינה הסולרית לסטנדרט
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מספר לא רב של חודשים עבר מאז שהשיקה Garmin את ה- Fēnix 6X Pro Solar, שעון ה- Multi-sport החכם הראשון של החברה הכולל טעינה סולרית וכבר ניתן לומר כי מדובר במהפכה של ממש. ספורטאים, מקצועיים וחובבים, מגלים אט אט את היתרונות של הטעינה הסולרית ונראה כי בקרוב מאוד התכונה הזו תהפוך למבוקשת במיוחד בשעוני הספורט החכמים. רגע לפני שאתם רצים לרכוש לעצמכם את השעון המתקדם, מתן שושני, מנהל תחום ב-Garmin ישראל, יעשה לכם סדר.

יתרונות הטעינה הסולרית

ה-Fēnix 6X Pro Solar שהושק בקיץ האחרון כחלק מסדרת שעוני העילית של Garmin Fēnix 6, תוכנן, פותח ויוצר, כמו שאר שעוני ה-Multi-sport החכמים והמתקדמים של החברה, בשיתוף פעולה עם ספורטאים, במטרה להיות השעון האולטימטיבי לשימוש בשטח, אבל לא רק. עם טעינה סולרית, המתאפשרת הודות ל-Power GlassTM – עדשת טעינה סולרית שקופה, המנצלת את אנרגיית השמש כדי להאריך את חיי הסוללה, ייהנו המשתמשים בשעון מחיי סוללה של עד 120 ימי שימוש רצופים במצב Battery Saver (ועד 21 ימים רצופים במצב שעון חכם ועוד 3 ימים נוספים הודות לטעינה הסולרית).

כמו כל השעונים בסדרת ה- Fēnix 6, השעון מציע רמת גימור גבוהה במיוחד, לצד ביצועים יוצאי דופן, שורת תכונות פורצות דרך וחיי סוללה ארוכים במיוחד. השעון המעוצב ועתיר הטכנולוגיה תוכנן כך שיתאים לכל פעילות, לכל אתגר ולכל אורח חיים. הודות למסך גדול יותר ומשקל קל יותר משל דגמים קודמים, מד דופק מובנה, המאפשר מדידה של דופק גם בשחייה, מד רמת חמצן בדם Pulse Ox2, חיישן GPS משולש מובנה, מתח (Stress), מגוון פרופילי פעילות מוגדרים מראש, התראות חכמות, מד ניצול אנרגיה, מדדי ביצועים, האזנה למוזיקה ללא צורך בטלפון נייד באמצעות יישום Garmin Music, תשלום ללא צורך בארנק באמצעות יישום Garmin Pay (במדינות תומכות) ועוד, השעון מאפשר לספורטאים בכל הרמות וכמעט מכל ענפי הספורט, לתכנן ולבצע באופן חכם ויעיל יותר את שגרת האימונים שלהם.

אחת מתצוגות הניווט

כך שולבו בשעון מגוון יישומים חיוניים לספורטאי סבולת למרחקים ארוכים, החל מיישום PacePro, לדוגמה, שמאפשר תכנון חכם של אסטרטגיית הריצה, מעקב אחר קצב הריצה וניהול נכון של האנרגיה בעת האימון ועד למגוון העשיר של המפות, המאפשר לספורטאים אלה לקיים שגרת אימונים בכל זמן ובכל מקום עם מפות שמכילות גם מפות סקי, טיפוס ופעילות בשטח. ואם כבר דיברנו על שטח איך אפשר שלא לדבר על בטיחות? כמיטב המסורת של Garmin, גם ה- Fēnix 6X Pro Solar מצויד ביישום ה- Safety & Tracking, המאפשר שליחת התראת מצוקה ומיקום לאיש קשר נבחר, מוגדר מראש, במקרה של נפילה או כל צרה. ואם כל אלה לא מספיקים, לצד כל תכונות ה- Multi-sport המתקדמות, השעון ישאיר את המשתמשים מחוברים, באמצעות התראות חכמות על דואר אלקטרוני, הודעות טקסט, WhatsApp ועוד, בעברית מלאה כמובן.

לאחר סיום כל כך מוצלח ל- 2019, אתם ודאי שואלים את עצמכם מה מחכה לנו ב- 2020? אני לא רוצה לאכזב, אך מן הסתם לא יכול בשלב זה לחשוף מוצרים עתידיים שטרם הושקו. מה שאני כן יכול, רוצה ומתרגש מאוד לשתף אתכם, זה שכמו הטעינה הסולרית, גם ב-2020 נראה כיצד טכנולוגיות חדשות ופורצות דרך משתלבות בשעוני הספורט החכמים ובמחשבוני האופניים של Garmin, טכנולוגיות שישדרגו משמעותית את חווית הספורט, הכושר ואורח החיים הבריא, הן ברמה התחרותית והן ברמה החובבנית, כך שבהחלט יש למה לחכות.


* כתבת תוכן שיווקי




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג