חכם במים: שעון השחייה החדש של גרמין ה-SwimTM 2 הגיע לישראל

שעון חכם עם GPS מובנה, מד דופק מובנה ועוד מגוון תכונות חיוניות לשחיינים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

גרמין השיקה השבוע בישראל את שעון השחייה החכם שלה SWIM 2 בעל GPS מובנה הפועל גם מתחת למים, בבריכה או במים פתוחים. השעון מצויד גם במד דופק מובנה, למדידה מדויקת של קצב הלב מפרק כף היד גם במהלך שחייה מתחת לפני המים, מדידת מרחק ואורך תנועה, יעילות שחייה (SWOLF), ספירת מקצים, תכונה ייחודית להמלצה על זמני מנוחה בין מקצים ועוד שורה של תכונות מתקדמות. לשעון החדש יש גם התאמה אישית של תכניות אימון והזנת תכניות אימון מובנות.

בעל GPS מובנה הפועל גם מתחת למים

לצד התכונות הייחודיות, מהן ייהנו חובבי השחייה בכל הרמות, מציע ה-Swim 2 גם חיי סוללה ארוכים במיוחד ויעבוד עד 7 ימים במצב שעון חכם ועד 13 שעות רצופות במצב GPS, ומגוון עשיר של תכונות לשמירה על אורח חיים בריא ופעיל, ביניהן מד צעדים, פעילויות ספורט שונות, לרבות ריצה והליכה, ניטור שינה וכמובן סנכרון לממשק גרמין קונקט, המציע מעקב, ניתוח ותיעוד של הפעילות האישית. לשעון תמיכה מלאה בעברית, התראות מותאמות אישית, גישה ליומן, עדכוני מדיה חברתית, דואר אלקטרוני, הודעות טקסט, ווטסאפ ועוד.





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג