חדש על המדף: נעלי אלטרה יתחילו להימכר באופן סדיר בישראל

נעלי הריצה של אלטרה, הידועות בקרב קהילת הרצים בזכות בתא אצבעות רחב במיוחד, מגיעות לישראל עם קולקציה לרצי כביש ושטח
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

נעל הריצה אלטרה (Altra) מקולרדו ארה"ב, ידועה בקרב קהילת הרצים בעולם בזכות טכנולוגיה חדישה המאפשרת מרחב תמרון רחב לכרית הרגל והאצבעות, ובזכות החזר האנרגיה שלה מהסוליה. אלטרה מאופייניות בכך שסוליית הנעל שטוחה וללא הפרש גובה בין העקב לכרית כף הרגל, המאפשר מנח דריכה טבעי לחלוטין כמו המבנה האנטומי של כף הרגל. מצב זה עוזר למניעת פציעות עקב שינוי ביציבה שנגרם מהפרש הגבהים בנעל.

מבנה הדומה למבנה הטבעי של כף הרגל

מבנה הנעליים מתאפיין בתא אצבעות רחב (Toe Box), מבנה הדומה למבנה הטבעי של כף הרגל ומאפשר לאצבעות להתפרס ולהרגיש בנוח בתוך הנעל. יתרון נוסף של טכנולוגיה זו היא שטח הפנים שהרגל מקבלת על הקרקע ומכאן ששלב תנועת הגריפה בכל צעד – חזק יותר.

״הרצים המקצועיים, מרתוניסטים, טריאתלטים והאולטראיסטים מכירים את אלטרה היטב ועד היום הם היו צריכים לחפש אותה מעבר לים", מציין ארז וייס, מבעלי DAA יבואני אלטרה, "היום, עם תחילת השיווק של הנעליים בישראל יוכלו כולם, רצים מקצועיים וחובבים כאחד ליהנות מנעל ריצה מיוחדת ובעלת תפיסה מאוד מדויקת של חווית הריצה, נעל עם טכנולוגיה שנועדה להחזיר לרצים את הטבעיות, הנוחות והנינוחות של חווית הריצה".

מתאפיין בתא אצבעות רחב. אלטרה

הסיפור של אלטרה מתחיל בעצם כבר בשנות התשעים כאשר המייסד של הנעליים, גולדן הרפר, עבד בחנות נעלי הריצה המשפחתית שלו. הוא זיהה מגמה חוזרת של אנשים הסובלים מפציעות ריצה שונות. בעזרת מחקר של חבר המשפחה ובאמצעות ניתוח וידאו של סגנונות הריצה הוא זיהה שחלק גדול מהבעיות נגרמו משני גורמים עיקריים: כל יצרניות הנעליים פעלו בגישה ״מסורתית״ לפיה אזור העקב מוגבה בשביל לייצר בלימת זעזועים טובה יותר. והגורם השני היה שאזור האצבעות היה יחסית צפוף, כך שהן נדחסו פנימה מתוך הנחה שבצורה כזו הנעל שומרת על הרגל טוב יותר. הרפר החל לעשות ניסויים עם הטוסטר הביתי ויצר סוליה עם עקב נמוך (באותו הגובה כמו האצבעות) ומפתח גבוה באצבעות והחל לערוך ניסויים בעצמו ועל רצים מתנדבים אחרים. בשלב מסוים בתהליך הוא הגיע ל-1,000 רצים נסיינים שהתמודדו עם בעיות שונות הקשורות לריצה שלהם. הרפר פנה למספר יצרניות על מנת לאמץ את מבנה הנעל, אך לאחר שאלו דחו אותו, הוא פנה לקרן הון סיכון למימון וחבר למעצב עם עבר בנייקי והחל בייצור מסחרי. בשנת 2011 החלה אלטרה בייצור תעשייתי.

קולקציית נעלי אלטרה כוללת את נעלי הכביש והשטח לנשים ולגברים, ויגיעו לישראל בתחילת אוגוסט. מחיר מומלץ לצרכן, החל מ-529 שקל – ייבוא בלעדי בישראל על ידי חברת DAA.






אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג