חברת גרמין מכריזה על ה-Venu 2 Plus

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

חברת גרמין, מובילה עולמית בפיתוח וייצור טכנולוגיה לבישה וחכמה לאורח חיים בריא וספורטיבי, מכריזה על ה-Venu 2 Plus, שעון ספורט חכם מבוסס GPS מובנה חדש בו ניתן לראשונה לבצע שיחות טלפון ישירות מפרק כף היד.

פקודות קוליות יהפכו לפונקציונליות ושימושיות מתמיד בעזרת ה-Venu 2 Plus, המאפשר שליטה קולית מלאה בטלפון החכם ובמכשירים חכמים ביתיים אחרים בעזרת Siri, Google Assistant או Bixby (בשפות נתמכות). כעת ניתן לשלוח הודעות טקסט, לענות לשיחות טלפון ולהתקשר בעזרת לחיצת כפתור פשוטה (על הטלפון להיות במרחק של עד 10 מטרים מהשעון).

הפונקציות הללו מצטרפות לתכונות המרכזיות של ה-Venu 2 Plus, ביניהן ניטור איכות השינה, ניטור סטרס ורמות אנרגיה לאורך היום, פונקציות שונות לבריאות האישה ומגוון רחב של אפשרויות כושר ואימונים ומעקב אחר אורך חיים בריא. ה-Venu 2 Plus מצויד במסך AMOLED איכותי במיוחד וחיי סוללה של עד 9 ימים.

ה-Venu 2 Plus | צילום: יח"צ

תכונות מרכזיות

· תכונות חכמות על פרק כף היד: כל הדברים החשובים נשארים על פרק כף היד שלכם: קיום שיחות טלפון, מוזיקה מובנית (הורדה של עד 650 שירים מספוטיפיי, אמאזון מיוזיק או דיזר), GARMIN PAY לתשלום ללא מגע, התראות חכמות עם אפשרות להתאמה אישית ועוד. ה-Venu 2 Plus כולל עברית מלאה בשעון ובאפליקציה ותואם לשימוש עם מכשירי Android ו-Apple כאחד.

· Health Monitoring לאורך כל היום: ה-Venu 2 Plus מנטר את הבריאות שלכם 24/7 בעזרת מגוון פונקציות, כמו חיישן דופק לב המתריע על עלייה או ירידה חדה, סטורציית חמצן Pulse OX2, ניטור איכות השינה והמלצות מותאמות אישית, ניהול נשימות, ניטור סטרס, מעקב אחר הריון ובריאות האישה ועוד.

· אפשרויות כושר וספורט מותאמות אישית: ה-Venu 2 Plus כולל את כל תכונות הכושר העדכניות ביותר שהוצגו בסדרת Venu 2, כולל 25+ אפליקציות ספורט מבוססות GPS הכוללות ריצה, HIIT, שחייה, רכיבה על אופניים, אימונים מונפשים, אימוני כוח מתקדמים עם גרפיקת מפת שרירים ועוד.

· בטיחות ומעקב: בנוסף ליכולת לבצע שיחה מהירה מבלי לגעת בטלפון עצמו, ה-Venu 2 Plus כולל גם מספר תכונות בטיחות ומעקב כמו זיהוי תקריות אוטומטי והתראות סיוע המופעלות ידנית, בעזרתן ניתן לשלוח מיקום לאנשי הקשר לשעת חירום של המשתמש.

· מעוצב על מנת שתוכלו לענוד אותו כל היום: ה-Venu 2 Plus זמין במספר צבעים, ,מסך המגע מצויד בזכוכית Corning Gorilla Glass 3 עמידה במיוחד, תצוגת AMOLED וחיי סוללה של 9 ימים עם טעינה מהירה – כ- 10 דקות טעינה יספקו יום שלם של ביצועים.

מחיר מומלץ לצרכן: 1,949 שקל 




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג