זה (לא) רק ספורט!

איך הספורט הפך להיות כל כך פופולארי ולמה מותגים משקיעים באפליקציות אימונים ייעודיות?
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
קפאין בפעילות ספורטיבית
קפאין בפעילות ספורטיבית צילום: thinkstock

מאת: טליה בבאי

כולנו מודעים לעובדה שאנו חיים בעולם דינאמי, בו הצרכנים מתוחכמים, מעורבים מאד ובלתי מתפשרים. היום, יותר מתמיד, כדי להיות רלוונטיים ומשמעותיים עבור הצרכנים שלנו, עלינו לפעול אחרת, לעשות משהו שונה, כשמילת המפתח היא ערך. אבל לא סתם ערך, עלינו לייצר ערך משמעותי שהוא מעבר לפן הפונקציונלי של המוצר אותו אנחנו משווקים, ערך כזה שנותן משהו מעבר…ערך אמיתי.

קפאין בפעילות ספורטיבית

קפאין בפעילות ספורטיבית | צילום: thinkstock

גם אנחנו כמשווקים הפכנו להיות יותר קשובים לצרכים, והשתפרנו ביכולת לזהות מגמות – גם את אלו שרק בתחילתן וכמובן את אלו שכבר צוברות תאוצה.

אורח חיים ספורטיבי כטרנד מתחזק
66% מהאוכלוסייה בישראל מצהירים כי הם עוסקים בפעילות ספורטיבית לפחות שלוש פעמים בחודש (39% לפחות שלוש פעמים בשבוע). 67% מהפעילויות הספורטיביות מתבצעות במסגרות לא מאורגנות והנתונים הולכים וגדלים משנה לשנה.

נראה כי כולם מתאמנים בחוץ: יש את אלו שרצים בפארקים השונים ברחבי הארץ, רוכבי אופניים למיניהם ויש את אלו שפשוט שומרים על אורח חיים בריא באמצעות פעילות ספורטיבית כלשהי. אין כמעט עיר בארץ או שכונה מתפתחת שלא ניתן למצוא בה את מתקני הכושר הציבוריים. נראה שכולם עושים ספורט וחלק גדול מהם גם עושים ספורט יחד.

רק ש… יש בינינו לא מעט שמאוד רוצים לעסוק בפעילות גופנית ולא ממש יודעים איך להתחיל. בנוסף, יש הרבה כאלה שמתחילים, אלא שאין להם את הכלים לעשות זאת באופן הנכון.

קפאין ואפליקציה – משפרים הישגים
יש לא מעט מותגים ששמם נקשר בעולם הספורט, רובם רואים בערכי המותג שלהם כמשיקים לערכי עולם הספורט: מובילות, הישגיות, חתירה למטרה, והרשימה עוד ארוכה… גם קפה טורקי, משיק בערכיו לערכי עולם הספורט ובנוסף הוא מחזיק בערך פונקציונלי מאוד ברור, כזה שמיטיב עם הצרכנים לאורך זמן ונותן פתרון אמיתי לצורך – בשל תכולת הקפאין שבו, הוא מסייע בהעלאת הסיבולת בפעילויות ספורטיביות כפי שבא לידי ביטוי בקיצור זמן ביצוע המשימה, תרומה בדחיית תחושת העייפות, וביצוע פעילויות ספורטיביות בעצימות גבוהה יותר.

23% מהאוכלוסייה בארץ כבר מודעת ומכירה את היתרונות הטמונים בשתיית קפה טורקי, ובעיקר מודעת לקשר בין שתיית קפה טורקי לבין שיפור הישגים בפעילות ספורטיבית*. לאור נתונים אלו החלטנו לצאת במהלך שיווקי ייחודי שייצר ערך משמעותי לצרכנים (כמו זה שדיברנו עליו בהתחלה, כן?) ובמקביל יעמיק ויחזק את הקשר בין קפה טורקי לפעילות גופנית. איך החלטנו לעשות זאת?

נותנים לצרכנים את הכלים המתאימים. אנחנו נעזור ל"תפוחי האדמה הישובים על הכורסה" לקום מהספה ולהתחיל בפעילות ספורטיבית, ונסייע להם לעשות את זה בדרך הנכונה והמקצועית ביותר.

היכון, החל, זוזו!
כך, החלטנו לייצר תחת מותג קפה טורקי עלית את אפליקציית ZUZU , האפליקציה היא למעשה מאמן וירטואלי אישי שיצליח להקים מהספה את כל מי שחפץ לעשות פעילות ספורטיבית אך אין לו את הכלים לעשות זאת לבד.

כן כן, מאמן אישי בכף היד, שיעזור לכם לרוץ או יאפשר לכם לעשות אימון משולב כוח ואירובי. היתרונות הגדולים של האפליקציה, מעבר לכך שהיא פונה לאדם הממוצע ונותנת לו כלים מקצועיים, חשובים לא פחות מהמהות:

זמינות – אפשר להתאמן בכל זמן ולקבוע מראש את זמני האימון הרלוונטיים לכל אחד באופן אישי בכל יום ושעה ביממה.

הדרכה אישית – יש באפליקציה מאמן וירטואלי אישי לכל משתמש המכיר את הפרמטרים הרלוונטיים של כל אחד ואחד, בונה עבורו תוכנית אימונים אישית ומעדכן אותה תוך כדי תנועה על פי הפידבק המתקבל מהמשתמש בסוף כל אימון.

חיסכון בכסף – הורדת האפליקציה והשימוש בה בחינם! נמאס לכם לשלם למכון כושר? ברוכים הבאים לזוזו.

טובים השניים מן האחד – האפליקציה מאפשרת להירשם לאימונים קבוצתיים ברחבי הארץ עם מאמני כושר מקצועיים ומאפשרת יצירת פלטפורמה לקשרים חברתיים על בסיס עניין משותף.

אז מה יש לנו כאן בעצם? פלטפורמה דו כיוונית וארוכת טווח שמשתלבת בחיי היומיום של הצרכנים ונותנת להם ערך משמעותי פונקציונלי ואמוציונלי לצורך אמיתי תוך חיבור עם ערכי המותג.


*מקור: סקר אינטרנטי בקרב מדגם מייצג של האוכלוסייה גילאי 18+ . יולי 2014




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג