ויטמין סי בטכנולוגיה ליפוזומאלית

חדש על המדף: ויטמין C של חברת אקוסאפ, מיוצר בטכנולוגיה ליפוזומאלית המבטיחה את הספיגה הגבוהה ביותר בגוף
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

ויטמין C של חברת אקוסאפ, מיוצר בטכנולוגיה ליפוזומאלית המבטיחה את הספיגה הגבוהה ביותר בגוף ואשר הוכח כיעיל בעשרות מחקרים. מדובר בספיגה הגבוהה ביותר של ויטמין C, בהשוואה לויטמין C רגיל. טכנולוגיה ליפוזומאלית הינה פטנט באמצעותו עוטפים את המולקולה של הויטמין במולקולה מסיסה בשומן הנקראת פוספוליפיד. וכך נוצר ליפוזום: מולקולת שמומן עגולה המכילה בתוכה את הויטמין. המעטפת של הליפוזום זהה במבנה שלה לקרום התא האנושי (מעטפת התא), ולכן כשהיא נפגשת עם התא היא חודרת את הקרום שלו בקלות ומאפשרת לליפוזום לספק את תכולתו. מדובר במנגנון ספיגה שונה מהותית מכל תהליך ספיגה אחר שמתבצע באמצעות נוזל מסיס במים, כדורים או טבליות.

הנוזל נספג כשומן ואינו מגרה את מערכת העיכול. הציפוי המיוחד מגביר את הטמעתו וספיגתו בגוף, מונע התפרקות בחומציות הקיבה, ונספג ישירות בתאים. מדובר בתהליך ייצור שנחשב ליעיל והאפקטיבי ביותר בעולם. המבנה הייחודי של הליפוזום, הפך אותו ל"מערכת נשיאה" מהמתקדמות בעולם בתחום התרופות ותוספי התזונה. המבנה הליפוזומאלי משנה את אופן השינוע של החומר הפעיל תוך כדי שהוא שומר עליו מפני התחמצנות ומשפר את הזמינות והספיגה בתאים. המוצר מתאים לחיזוק המערכת החיסונית, זיהומים ודלקות ומצוין לשימוש כ"אנטי היסטמין טבעי".

 

לילדים: לריפוי רקמות, ריפוי פצעים, צמיחה ובנייה של עצמות ועור בריא. למזעור חבלות משריטות ונפילות.
לעור: תומך בייצור הקולגן, ויכול לדכא באופן מידי פעילות של רדיקלים חופשיים.
נשים בהריון: מחזק את המערכת החיסונית של האם ושל העובר. ישנה חשיבות רבה לייצור קולוגן. הקולוגן הינו חלבון שמהווה את המרכיב העיקרי של הסיבים הלבנים ברקמות החיבור- גידים, רצועות, עור, עצמות, כלי דם, מעיים וסחוס.
אסתמה: רמות גבוהות של ויטמין C נמצאו קשורים עם סיכון נמוך לאסטמה. הויטמין פועל כאנטי-היסטמין טבעי, המחליש סימפטומים של אסתמה ואלרגיות אחרות.
החלמה מניתוח, כוויות, אנשים הסובלים ממתח נפשי, אלכוהוליזם, ומחלות כרוניות, למעשנים (נוגד חמצון), לנוטלי תרופות.
ויטמין C של חברת אקוסאפ בטעם תפוז עדין, אהוב גם על ילדים ומתאים לצמחונים וטבעונים. המוצר מגיע בבקבוק זכוכית לשמירה על טריות ואיכות והינו כשר למהדרין בהשגחת חוג חתם סופר בני ברק.

רכיבי המוצר: מים מטוהרים, ויטמין סי ליפוזומאלי, קסיליטול (ממתיק טבעי), לציטין סויה אורגנית (NON GMO), גליצרול, תמצית תפוזים טבעית, ויטמין E טבעי (כנוגד חמצון), אשלגן סורבאט. מספר מנות הגשה: 50 מנות
הוראות שימוש
כמות: מבוגרים – 5 מ"ל (כפית) על בסיס יומיומי, תינוקות וילדים, גיל חצי שנה ומעלה – 2.5 מ"ל (חצי כפית) ביום (מומלץ לערבב במיץ תפוזים).

מחיר מומלץ לצרכן: 219 שקל ועכשיו במחיר מבצע של 199 שקל – ניתן לרכוש בחנויות הטבע ברחבי הארץ




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג