השקה לגרמין: שלושה דגמים חדשים לשעוני הריצה מסדרת Forerunner

גרמין ישראל מציגה דגמים חדשים ובהם שעון מולטי ספורט בסדרת שעוני הריצה החכמים שלה GARMIN Forerunner וסדרת מחשבוני רכיבת אופניים חדשים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

חברת גרמין הכריזה על שלושה דגמים חדשים בסדרת שעוני הריצה החכמים שלה בסדרת GARMIN Forerunner. הדגמים החדשים Forerunner 45S ,Forerunner 245 ו-Forerunner 945, מיועדים לרצים בכל הרמות ומציעים מגוון תכונות מתקדמות שיספקו למשתמש, מעבר למעקב אחר ביצועי הריצה, גם ניתוח נתונים סטטיסטיים, הודעות מהטלפון החכם, תכניות אימונים מובנות, מדידת קצב לב ועוד. לצד שעוני הריצה החדשים, השיקה החברה גם שני דגמי מחשבוני רכיבת אופניים חדשים, Edge 830 ו-Edge 530, המיועדים לרכיבה מקצועית וספורטיבית בכל מקום, בכל קצב ובכל תנאי מזג האוויר. המוצרים החדשים יהיו זמינים לרכישה בישראל עם אחריות מלאה לשנתיים וכן תמיכה מלאה בעברית.

Forerunner 45S

Forerunner 45S

ה-Forerunner 45S מיועד לרצים מתחילים ומציע שימוש יומיומי קל ונוח. עם מדידת דופק בפרק כף היד, GPS מובנה, ניטור קצב לב, אינטרוולים ועוד מגוון תכונות מתקדמות, השעון ילווה את המשתמשים כל הדרך אל המרוץ הראשון שלהם, אבל לא רק. ב-Forerunner 45S ישנם 12 פרופילי פעילות גופנית מוגדרים מראש שהופכים אותו מתאים במיוחד גם למתאמני אירובי, חדרי כושר, יוגה, ספינינג ועוד. בנוסף, מציע השעון גם את ה- GARMIN COACH לבניית מגוון תכניות אימון מותאמות אישית. לשעון חיי סוללה המציעים עד 7 ימים במצב שעון חכם ועד 13 שעות במצב GPS.

מחיר: 949 שקל

Forerunner 245

Forerunner 245

הודות למגוון תכונות מתקדמות הופך שעון הריצה Forerunner 245 לאידאלי לרצים בכל הרמות. עם מדידת סטורציית חמצן בדם (Pulse OX), דופק, GPS מובנה, VO2 Max, ניתוח דינמיקות ריצה ועוד, יוכלו המשתמשים ליהנות מלווי צמוד לתכנית האימון שלהם בפרק כף היד, לנתח ביצועים, לקבל מידע על זמני התאוששות ולהשתפר. בדומה לדגמים המתקדמים יותר בסדרת ה-Forerunner יגיע השעון בשתי גרסאות Forerunner 245 ו-Forerunner 245 Music, להנאה ממוזיקה בזמן הריצה ללא צורך בטלפון נייד, עם שטח אחסון בנפח של עד 500 שירים ואפשרות חיבור לשירותי המוזיקה הפופולריים, ביניהם Spotify ו-Deezer. בנוסף, מציע השעון גם אפשרות לשלוח אות מצוקה SOS לשיתוף מיקום בעת צרה עם אנשי קשר נבחרים. ל-Forerunner 245 חיי סוללה ארוכים, עד 7 ימים במצב שעון חכם ועד 24 שעות רצופות במצב GPS או 6 שעות רצופות במצב GPS עם מוזיקה.

מחיר: החל מ-1,399 שקל

Forerunner 945

Forerunner 945

שעון מולטי ספורט עילית המציע התאמה מושלמת לרצים, רוכבים, שחיינים או בקיצור – טריאתלטים. ה-Forerunner 945 ילווה את המשתמש בכל פעילות ספורטיבית ויסייע לנטר מאפיינים פיזיולוגיים מתקדמים במיוחד, לשמור על איזון בעומס האימונים, לנתח היסטוריית ביצועים ועוד. לצד התכונות המוכרות של שעוני המולטי ספורט של גרמין, מצוייד ה- Forerunner 945 בתכונות חדשות וחיוניות, שהיו עד כה נחלתם הבלעדית של דגמים יקרים יותר, ביניהן סוללה עוצמתית, קליטת GPS משלושה לוויינים כולל GALILIEO לקבלת איכון מהיר ויציב, יכולות ניווט באמצעות מפות צבעוניות, שירות חירום SOS לחיוג מהיר למספר מוגדר מראש בעת מצוקה, מדידת סטורציית חמצן בדם Pulse Ox ולראשונה אפשרות האזנה ישירה למוזיקה עם אחסון בנפח של עד 1,000 שירים ואפשרות חיבור לשירותי המוזיקה הפופולריים, ביניהם Spotify ו- Deezer. ה-Forerunner 945 מתאים למגוון רחב של ענפי פעילות ספורטיבית; סקי, רכיבה, ריצה, אירובי, ניווט, שחייה ועוד, הוא מציע חיי סוללה ארוכים במיוחד, עד שבועיים במצב שעון חכם ועד 36 שעות במצב GPS או עד 10 שעות במצב GPS עם מוזיקה.

מחיר: 2,799 שקל

מחשבוני אופניים Edge 830 ו-Edge 530

Edge 830

מחשבוני רכיבת האופניים החדשים תוכננו ויוצרו במטרה ללוות את הרוכבים לכל אורך הדרך, באימון או בתחרות וגם לאחר מכן. המחשבונים, Edge 830 ו-Edge 530, ינתחו את ביצועי המשתמש בזמן רכיבה ויספקו תובנות ביצוע דינמיות שיעזרו לו לשפר את הביצועים שלו. עם תוכנת ה-ClimbPro יוכלו רוכבים לקבל מידע מפורט על ביצועי העליות שלהם ולתכנן את פריסת המאמצים שלהם טוב יותר. עוד מציעים המחשבונים ניתוח ביצועים שונים בתנאי מאמץ ומזג אוויר וטמפרטורה שונים, מסך 2.6" צבעוני (בדגם ה-830 המסך הינו מסך מגע), דינמיקות MTB, שמירת היסטוריית רכיבה עד ל- 4 שבועות, מעבד משופר לחישוב מסלול מהיר פי 2, זמני התאוששות מומלצים ותצוגה ברורה בכל תנאי התאורה וסוללה חזקה במיוחד עד 40 שעות פעילות.

מחיר: GARMIN Edge 530 החל מ-1,399 ש"קל | GARMIN Edge 830 החל מ- 1,879 שקל





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג