השקה לאדידס סופרנובה גלייד בוסט 7

אדידס משיקה את הנעל החדשה מבית בוסט - אדידס סופרנובה גלייד בוסט 7, שזכתה לעיצוב חדש ושיפורים טכנולוגיים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אדידס סופרנובה בוסט גלייד 7
אדידס סופרנובה בוסט גלייד 7

אדידס משיקה דגם חדש של הנעל Supernova Glide BOOST adidas. בנוסף לטכנולוגיית הבוסט של אדידס המשולבת לאורכה של הסוליה, מתהדר הדגם החדש בשלל טכנולוגיות מתקדמות. במקביל זוכה הנעל למתיחת פנים עם עיצוב מחמיא וכן בטיפול מיוחד בדגם המיועד לנשים, שנבנה מחדש בקווי מתאר שיחמיאו לצורת הרגל הנשית.

אדידס סופרנובה בוסט גלייד 7

חלקה העליון של הנעל מסתגל ומתאים את עצמו לצורות רגל שונות. סופרנובה בוסט גלייד 7

עם יציאתה לשוק הגלובלי בחודש שעבר זכתה הסופרנובה גלייד בוסט לביקורת אוהדת במגזין הריצה runners world US, שם קיבלה ציונים גבוהים שהפכו אותה לבחירת העורך בגיליון דצמבר. בביקורת עליה נכתב כי יש לנעל החדשה רכות יוצאת דופן העוטפת את הרגל ובה בעת היא מספקת יציבות ונוחות בתנאים המגוונים בהם נבדקה. קצף הבוסט, נכתב שם, שלאורך הסולייה "נותן חיים לרגליים עייפות". על פי החברה, טכנולוגיית הבוסט מבטיחה יותר החזרת אנרגיה על כל הוצאת אנרגיה בעזרת אלפי קפסולות אנרגיה שנותרות רכות בעת הנחיתה וסופגות זעזועים. בניגוד לחומר EVA הסטנדרטי, המתרחב ומתקשה לפי שינויי מזג האוויר, מערכת ספיגת הזעזועים בנעלי הבוסט יציבה תמיד. על שום כך בחרו באדידס לשלב בשם הדגם את המילה Glide – שכן ריצה בנעלי הסופרנובה מקנה תחושה של רחיפה.

הטכנולוגיית הבולטות בנעל החדשה:
• חלקה העליון של הנעל מסתגל ומתאים את עצמו לצורות רגל שונות. חלק זה מהונדס בטכנולוגיית Mesh בדגם המיועד לגברים, ובטכנולוגיית Techfit בדגם המיועד לנשים.
• החלק החיצוני של הסולייה עשוי גומי מסוג, המבטיח אחיזה איתנה בקרקע.
• מערכת ה-Torsion הגמישה של אדידס מתאימה את עצמה ללא מאמץ לכל משטח.
תשומת לב מיוחדת ניתנת גם לדגם החדש לגברים, ששודרג טכנולוגית כדי לחזק את ביצועי הריצה – כולל שכבת כיסוי קלת משקל בחלק האמצעי והקדמי של הנעל כדי להבטיח התאמה גבוהה יותר לרגל.

מידות נשים: 36-41

מידות גברים: 40-50

מחיר: 600 שקל

להשיג ברשת חנויות אדידס ובחנויות הספורט המובחרות


 




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג