הטריינר האישי של נייקי באפליקציה חדשה לנשים

בנייקי פיתחו אפליקציה ייעודית לנשים שהופכת אותן לא רק לבעלת כושר, אלא גם למחוברת לקהילה וככל שיש לספורטאית יותר חברות באפליקציה, כך היא למעשה יותר פעילה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מסיבת עיתונאים לאפליקציית נייקי
מסיבת עיתונאים לאפליקציית נייקי

אם פעם היו לנו קלטות וידאו עם אימונים, שיעורי חיטוב טלויזיוניים עם גלעד ינקלביץ ודומיהם או לוח שיעורים במכוני הכושר, היום נייקי מנגישה לנו, לנשים, באמצעות אפליקציה חדשה, NTC–NIKE TRAINING CLUB, מגוון אימונים חדשניים לקשת רחבה של מתאמנות מתחילות ועד מתקדמות.

מסיבת עיתונאים לאפליקציית נייקי

נייקי מנגישה לנשים באמצעות היישום מגוון אימונים חדשניים. תרגול באימון המאולתר במסיבת העיתונאים | צילום: רונית כהן

זוהי למעשה הזדמנות להיחשף ולהתאמן עם טובי המאמנים בעולם, באימונים שהביאו אותם לפסגת הקריירה הספורטבית שלהם, בזמן ובשעה שנוחה רק לנו, לאימון של 5 דק' ועד לשעה הכל בהתאם לזמן הפנוי העומד לרשותינו, לפני שהילדים התעוררו, בבית, בפיזור לחוגים כשיש לנו שעה המתנה, בחוץ או במפגש עם החברות בחדר הכושר. ולא רק זה, בנייקי הבינו שהשיתוף ברשתות החברתיות הוא מנוע המוטיבציה הגדול ביותר, אז חלק אינטגרלי מהאפליקציה הוא פורום שיתופי וקישור פשוט לשיתופים ברשתות שכבר מוכרות לנו – האינסטרגם והפייסבוק.

בהשקה של האפליקציה שנערכה בסטודיו מעוצב במשרדי נייקי יחד עם מורן ותאיר, מאסטר טריינרס של נייקי, גיליתי עולם שלם בתוך אפליקציה קטנה. הופתעתי ממידת הפשטות של השימוש באפליקציה, ואני לא ילדת מחשבים וגאדג'טס, וממגוון האימונים והתרגילים. הצגת התרגיל ואופן ביצועו עם דגשים שיש לשים אליהם לב ועצם העובדה שהיישום שומר על הכל והופך ליומן האימונים שלי, שזוכר ויודע מה עשיתי בפעם האחרונה. האפליקציה מכילה למעלה מ-100 אימונים שונים, דבר שיכול להוות גם "בנק" אימונים מגוון למאמנים עצמם.

מסיבת עיתונאים לאפליקציית נייקי

האפליקציה מכילה למעלה מ-100 אימונים שונים | צילום: יח"צ

אפילו אימוני טאבטה מצאתי שם
האפליקציה כוללת גם את אימון NTC Tabata Toned Workout, במסגרתו מדגימות שש מהספורטאיות הטובות בעולם כיצד הן מבצעות אימון טבטה אינטנסיבי. אימוני הטבטה נועדו במקור לעזור לספורטאי עילית למקסם את הביצועים באימון יעיל וקצר. באימון טבטה, עושים המתאמנים עבודה אינטנסיבית ביחס של שניים-לאחד (למשל, תרגיל של 40 שניות ואחריו מנוחה של 20 שניות) תוך חזרה אינטרוולית על מספר סטים. התוצאה היא אימון המאתגר את המערכת האנאירובית ועוזר לשפר את הקואורדינציה, שני גורמים מרכזיים בבניית כושר וביצועים אופטימליים.

מנייקי נמסר, כי האפליקציה הושפעה מתובנות שעלו מהקשרים שנרקמו בין נייקי לקהילה דיגיטלית המונה למעלה מ-65 מיליון נשים. אחת התובנות העיקריות קשורה לחיבור של המתאמנת לקהילה – ככל שיש לספורטאית יותר חברות באפליקציה, כך היא יותר פעילה.

מסיבת עיתונאים לאפליקציית נייקי

מה שנותר הוא להוריד את האפליקציה, לשחק בה מעט ולהתחיל את אימון הראשון. מירב פרי | צילום: רונית כהן

מה שנשאר לכן עכשיו זה לשבת על הספה, להוריד את האפליקציה, לשחק בה מעט, ויאללה להתחיל את אימון הראשון שלכן, לשתף כדי שכולם יראו, לצלם ולתעד כדי שתוכלו להשוות בקרוב מאוד את "אז" ו"עכשיו".

אפליקציית N+TC כוללת למעלה מ-100 אימונים שונים וניתן להורידה חינם למכשירי iOS ואנדרואיד.


 




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג