החורף הזה תרוצו בלבן: הטרנד הלוהט של העונה

adidas, ענקית הספורט הגרמנית, משיקה קטגוריה חדשה ויוצאת בקמפיין ענק בו הכוכבים הגדולים מספרים את הסיפורים שמאחורי הקלעים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

כמה דקות לפני היציאה למסלול הריצה המוכר שלך, זה הזמן שלך להתחיל לחשוב על היום שהיה ועל מה שיהיה , זה הרגע שלך למצוא את המקום הפרטי, את נקודת האור שתכין אותך לקראת נקודת הסיום. טרנד הריצה, אשר הולך וכובש את העולם, ותופס חלק נכבד מחייהם הפרטיים של יותר אנשים, משנה את חוקי המשחק. ההכנות לקראת הריצה הפרטית דורשות ממך פוקוס מירבי והתכנסות עצמית לפני יריית הפתיחה. הסיפור של הספורטאי ב-24 שעות שלפני המשחק תמיד ייצר באז רב סביב אנשי התקשורת, מתוך הסקרנות לדעת מה קורה בחדרי ההלבשה הנסתרים של השחקנים הגדולים. בדיוק בגלל זה משיקה ענקית הספורט הגרמנית קולקציה המגדירה מחדש את עולם הספורט ומעניקה פוקוס מרבי בזמן אמת לספורטאי.

אנה איבנוביץ 2

הקדישו את הדקות לפני העלייה למגרש ומיצאו את המקום השקט שלכם

בחודש ספטמבר הקרוב יוצאת adidas, בקמפיין נרחב הקורא לשחקנים בדרך למגרש, לספורטאים בדרך לתחרות ולאצנים בדרך לריצה להקדיש את הדקות לפני העלייה למגרש ולמצוא את המקום השקט שלהם, זה אשר מקנה עבורם את הכוח להיאבק ולנצח, תחת ההבטחה הפרסומית :Find Focus. במציאות של חברה תחרותית, בעולם של הישגים ותארים, קשה לספורטאי למצוא את הרגע הפרטי שלו, זה אשר מאפשר לו לשמור על המיקוד תחת הלחץ העצום השורר סביבו. הקולקצייה החדשה של adidas, עליה עבדו כשנתיים במחלקת המחקר והפיתוח של המטה הבינלאומי, עוצבה בהשראת הרגעים המנטליים והפסיכולוגיים של הספורטאי, רגע לפני שהוא עולה למגרש. קולקציית ה-“Athletics” נותנת את המענה על כך בעיצובים פונקציונאליים, נראות אופנתית וטכנולוגיה מהפכנית.

מוצר הדגל של הקולקציה, העומד בראש הקמפיין, הינו קפוצ'ון לבן (Z.N.E Hoody) המתאים לכל ספורטאי לשמירה על ריכוז ופוקוס לפני העלייה למגרש. הקפוצ'ון אשר עוצב תחת הרצון לעזור לספורטאים להישאר חזקים וממוקדים במטרה, כולל אלמנטים עיצוביים המסייעים בהפחתת הסחות הדעת ואי נוחות של הספורטאי באמצעות בד דו שכבתי ובניית תפר ייחודי המאפשר תנועה חופשית וגזרה מדויקת להשלמת מראה נועז ואופנתי. אלמנטים נוספים כדוגמת: כיסי רוכסן מוסתרים לאחסון החפצים האישיים, תוויות מוסתרות פנימיות ושילוב של בדי הכותנה והפוליאסטר יחד מקנים נראות אסתטית ואופנתית ההופכים את המוצר לחיוני עבור עולם הספורט ובדרך אליו.

http---prod.cdata.app.sprinklr.com-DAM-271-adidas_teasers_insta_1000x1000-3bfd1e34-27b4-43b8-a601-1f25ddfb58dd-522545883-2016-08-28 14-39-42

הקפוצ'ון שומר על ריכוז ופוקוס לפני העלייה למגרש

ואם זה לא מספיק, משיקה adidas, במקביל את נעל הריצה הטובה ביותר בעולם; ULTRA BOOST, זו אשר הספיקה לקטוף מאז השקתה בשנת 2015, אינספור תארים על ידי אצנים מהארץ ומהעולם שהכריזו כי מדובר בנעל רכה, איכותית ונוחה וכעת מגיעה היא גם בצבע הלבן : Triple WHITE. גפת הנעל, המיוצרת כולה בעזרת טכנולוגיית ה-Primeknit המשודרגת של adidas, כמו גם, מערכת התמיכה החיצונית של הנעל וסוליית ה-BOOST המאפיינות את המוצר , נצבעו כעת בצבע לבן אחיד המבטיח מראה אופנתי ובוהק במיוחד, הכולל עיצוב מתוחכם ללא פשרות, טכנולוגיות מתוחכמות ומראה מנצח.

קפוצ'ון: מחיר לצרכן 449.90 שקל | נעליים מחיר צרכן 849.90 שקל
ניתן להשיג ברשת חנויות adidas ובחנויות הנבחרות החל מה-7.9.16




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג