הוקה חושפת את KAWANA: לרצים ואוהבי הפיטנס

הדגם החדש עונה על דרישת צרכני המותג לנעל רב-תכליתית שתסייע להם להשיג את יעדי הכושר הרצויים להם
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מותג נעלי הריצה וההליכה הוקה (HOKA), משיק בימים אלה דגם חדש של נעלי הספורט KAWANA. מדובר בנעליים רב-תכליתיות שעוצבו במיוחד עבור רצים ואוהבי הפיטנס, המחפשים נוחות ללא פשרות, חדשנות והתאמה לסוגי אימון מגוונים. נעלי הוקה מתאפיינות בתפיסת סוליית האוברסייז (מקסימליות) המשלבת שיכוך מירבי, משקל נמוך וניטרליות בתנועה. המותג מציע כיום הנעלה למגוון צרכים החל מריצה בכביש ובשטח, כושר, הליכה, טיולים ועוד.

הנעל החדשה, הנקראת על שם חוף הזהב המפורסם באוסטרליה KAWANA BEACH, היא נעל רב-שימושית המציעה חוויה דינמית, שיכוך גבוה ונוחות רבה לרצים ואוהבי הפיטנס. הקולקציה החדשה מסוגננת ומיוצרת מחומרים ממוחזרים כחלק מהתפיסה האקולוגית של החברה. בנוסף, הנעליים הללו טבעוניות, ובתו תקן ואיכות גבוהים.

הנעליים משלבות מספר אלמנטים טכנולוגיים ועיצוביים העונים על הצרכים הללו: יכולת ספיגה ובלימת זעזועים, מבנה סוליה המותאם לריצה, לניתורים וקפיצות, לבלימה משמעותית, ליכולת לשאת משקלים כבדים באימונים והתאמה מיטבית לכף הרגל.

דגם KAWANA של הוקה | צילום: יח"צ

ה-Kawana היא נעל חדשה ונוחה אשר הסוליה שלה מורכבת מ-CMEVA חדש של HOKA המעניק רמת שיכוך גבוהה וריבאונד מעולה. העקב נבנה בגיאומטריית "זנב סנונית" חדשני עם הארכה קטנה בצד החיצוני של העקב שמשפר את חוויית הנחיתה, מרכך אותה וחוסך משקל בזכות עיצוב זה. גפת הנעל בנויה מרשת אוורירית, קלה וחזקה העשויה מחומרים ממוחזרים. באזור העקב (גיד אכילס) קיים MEMORY FOAM, "פולימר זוכר" לעטיפה אופטימלית של הקרסול והעקב, המספק רכות ונינוחות בכל צעד.

דגם ה-Kawana עונה על דרישת צרכני המותג לנעל רב-תכליתית שתסייע להם להשיג את יעדי הכושר הרצויים, בכל שלב שהוא, בגמישות והתאמה לכל שעות היום, לכל סוגי הכושר ולכל הרמות – החל מהרץ החובב ועד למקצוען, וכל זה בנוחות וברכות המפורסמת של הוקה.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג