הג'ודקא הישראלי שגיא מוקי מעודד את הציבור לצאת להתאמן

אלוף העולם בג'ודו הצטלם לקמפיין “Ready for Sport” של אדידס, במטרה לעודד את הציבור לעשות ספורט ולצאת להתאמן
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

רגע לפני הסגר המתקרב, שגיא מוקי הג'ודקא הישראלי, הצטלם לקמפיין “Ready for Sport” של חברת אדידס, במטרה לעודד את הציבור לעשות ספורט ולצאת להתאמן למרות השגרה החדשה. הקמפיין הצטלם בימים האחרונים, אחד הימים החמים של השנה, מה שלא מנע מהאלוף האולימפי להגיע ולספק השראה ושליחות.

הג'ודוקא שגיא מוקי בזמן הצילומים | צילום: שוקה כהן

הקולקציה החדשה פותחה באמצעות טכנולוגיות ביגוד ספורט חדשות ובהן: טכנולוגית READY המייצרת ביגוד קל משקל לצד טכנולוגית נידוף זיעה, טכנולוגית HEAT RDY המשלבת חומר בשם מש השומר על חום הגוף בזמן כושר.

צילום: שוקה כהן

צילום: שוקה כהן


צילום עמוד הבית: שוקה כהן




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג