גרמין משיקה את סדרת שעוני ה-Venu 2

השעונים החדשים של החברה יעניקו למשתמשים את כל מה שהם צריכים ועוד הרבה יותר כדי לחיות אורח חיים בריא
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

חברת גרמין השיקה את סדרת השעונים החכמים , הכוללת שני דגמים מעוצבים ומתקדמים בעלי מסך מגע אמולד איכותי במיוחד, שיסייעו למשתמשים בכל הרמות לשלב פעילות גופנית בחיי היום יום. בשעון מגוון יישומים רחב לניטור כושר, ספורט ובריאות הקיים כיום בקטגוריה, לצד סוללה המספיקה לעד 11 ימים. לצד כל היתרונות של שעון חכם, תמיכה מלאה בעברית, אפשרות לשלם באמצעות השעון בצורה אלחוטית ומאובטחת עם גרמין פיי (Garmin Pay), האזנה למוסיקה ללא צורך בטלפון נייד, התראות דואר אלקטרוני, הודעות טקסט, WhatsApp ועוד.

השקה חדשה לסדרת שעוני ה-Venu 2 | צילום: יח"צ

סדרת ה- Venu 2 מציעים GPS מובנה ומערכת המאפשרת למשתמשים להיכנס לכושר עם למעלה מ-25 סוגי אימוני כושר ואימונים מונפשים, בקטגוריות פעילות שונות (אימוני ריצה, שחייה, אופניים, כוח, HIIT, יוגה, אירובי, פילאטיס ועוד) המתאימים לכולם, בכל רמות הכושר.

השעונים מגיעים בשני גדלים ובמגוון צבעים לצד הנאה ממגוון יישומי הכושר והבריאות הרחב ביותר שקיים כיום: ניטור וניתוח שינה באמצעות Firstbeat Analytics, ניתוח "גיל הכושר" של המשתמש על ידי ניתוח מגוון מדדים ביניהם גיל כרונולוגי, הערכת אחוזי שומן בגוף, BMI ועוד.

השעון מצויד בטכנולוגיית טעינה מהירה וחיי סוללה ארוכים במיוחד ומציעים תכונות מתקדמות הכוללות מלבד מד דופק מובנה, גם סטורציית חמצן Pulse OX2, התראות על שונות בקצב לב לא תקין, ניטור נשימה, מעקב צריכת נוזלים, מעקב אחר מחזור הגוף החודשי של נשים ועוד הרבה יותר. עוד מציעה הסדרה גם תמיכה ביישום ה-Body Battery הייחודי לגרמין.

מצויד במגוון יישומי כושר ובריאות | צילום: יח"צ

לראשונה בסדרת ה-Venu 2 משלבת גרמין גם דירוג שינה מקיף ואת ה-HEALTH SNAPSHOT "תצלום בריאות" – יישום ייחודי המאפשר להקליט תיעוד של שתי דקות במטרה לעקוב אחר נתונים חשובים כמו דופק, שונות הדופק, רמת חמצן בדם, קצב נשימה ורמת לחץ. בעזרת התיעוד ניתן להפיק דו"ח בריאות הניתן לצפייה דרך אפליקציית גרמין קונקט ישירות מהטלפון הנייד.

מחיר מומלץ לצרכן: 1,799 שקל (שני הדגמים החדשים: Venu 2 ו- Venu 2S יהיו זמינים החל מהשבוע לרכישה בישראל)




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג