גרמין מכריזה על סדרת ה-Venu SQ

מדובר בשעוני כושר חכמים המיועדים בעיקר לשמירה על כושר ואורח חיים בריא בכל זמן ומכל מקום
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

חברת גרמין הכריזה היום (רביעי) על סדרת שעוני ה-Venu SQ, שעוני כושר חכמים ומתקדמים, בעלי GPS מובנה, חיישן דופק מובנה, מסך מגע צבעוני חד וברור, ניטור מגוון מדדי בריאות לאורך כל היום, חיי סוללה ארוכים ועיצוב המתאים לשימוש לאורך כל היום, לשמירה על כושר ואורח חיים בריא בכל זמן ומכל מקום, במחיר אטרקטיבי.

נועד לשמירה על כושר ואורח חיים בריא | צילום: יח"צ

עם למעלה מ-20 תכניות אימוני כושר מונפשים, בקטגוריות פעילות שונות (אימוני כוח, יוגה, אירובי, פילאטיס ועוד), יוכלו המשתמשים ב-Venu SQ לשמור על שגרת אימונים בריאה וסדירה בכל מקום, בבית או בחוץ (כן, גם כאשר חדרי הכושר סגורים), זאת לצד ניטור יומיומי, בזמן אמת של המגוון הרחב ביותר של מדדי כושר גופני ובריאות, הקיים כיום בקטגוריה, לרבות מתח (Stress), דופק, ניטור שינה מתקדם, מצב פיזיולוגי, סטורציית חמצן Pulse OX2, התראות על קצב לב לא תקין, ניטור נשימה, מעקב אחר מחזור הגוף החודשי של נשים ועוד.

עם חיי סוללה של עד 6 ימים רצופים במצב שעון חכם, עיצוב אלגנטי, מגוון צבעים ומספר רב במיוחד של פרופיליי פעילות גופנית מוגדרים מראש, יבטיחו הדגמים החדשים בסדרת ה- Venu SQ, כי המשתמשים לא יפספסו אף תובנה חשובה על מצבם הגופני. עוד מציעה הסדרה גם תמיכה ביישום ה- Body Battery הייחודי לגרמין, ביישום גרמין מיוזיק (בדגם התומך) המאפשר האזנה למוסיקה ישירות מהשעון ללא צורך בטלפון נייד (באמצעות אוזניות BT בלבד), ביישום גרמין Pay המאפשר תשלום מאובטח במגוון בתי עסק ללא מגע וללא צורך בארנק, וכמובן בכל התכונות העשירות של שעון חכם, לרבות קבלת הודעות והתראות עם תמיכה מלאה בעברית.

העיצוב מתאים לשימוש לאורך כל היום | צילום: יח"צ

גם המשתמשים בסדרת ה-Venu SQ ייהנו מאפליקציית גרמין קונקט, בה יוכלו לא רק לנטר ולעקוב אחר מצבם הבריאותי ואחר הכושר הגופני שלהם, אלא גם ייהנו מיישום גרמין Coach , התאמה אישית של תכנית אימונים, יישומה ומעקב אחריה.

סדרת שעוני ה-Venu SQ כוללת 2 דגמים, עם או בלי גרמין מיוזיק: מחיר מומלץ לצרכן: החל מ- 949 שקל עם אחריות מלאה לשנתיים מבית היבואן הרשמי בישראל חברת רונלייט




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג