גרמין השיקה שעון רשמי של נינג'ה ישראל

החברה השיקה שיתוף פעולה ראשון מסוגו בעולם עם תכנית הטלוויזיה רגע לפני עלייתה לאוויר
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

השקה מיוחדת ושיתוף פעולה ראשון מסוגו של חברת גרמין עם תכנית הטלוויזיה הספורטיבית נינג'ה ישראל. במסגרת שיתוף הפעולה, שמקורו ביוזמה ישראלית של שני הצדדים, משיקה החברה את השעון הרשמי של נינג'ה ישראל, שיימכר במהדורה מוגבלת באתר החברה ובארבעת הפארקים הרשמיים של נינג'ה ישראל, שיפתחו במהלך השבוע הבא ויפעלו עד לסוף חודש אוגוסט, בתל אביב, ראשון לציון, חיפה וירושלים.

השעון, שפותח ויוצר במיוחד עבור עליית העונה השנייה בישראל, יעודד אורח חיים בריא בקרב ילדים, בני נוער ומבוגרים כאחד, עם מד צעדים מובנה, מד שריפת קלוריות, מעקב שינה, חיי סוללה ארוכים במיוחד – עד שנה של שימוש ללא צורך בהטענה, עמידות למים ועוד הרבה יותר.

אבישי פריז, מנכ"ל Ronlight Health, הנציגה הרשמית של גרמין בישראל: "נינג'ה ישראל היא תכנית טלוויזיה לכל המשפחה שמקדמת ערכים חשובים מאין כמותם, בראשם הישגיות ואורח חיים בריא לכולם, בכל גיל ובכל מקום. אני גאה ושמח על שיתוף הפעולה של גרמין עם מותג שכזה, על אחת כמה וכמה כשהכל התחיל כאן בישראל".

לצד השעון פותחה גם אפליקציה ייחודית שפותחה במטרה לעודד אורח חיים בריא, תוך שימוש בתגמול בדמות מטבעות על פעילות גופנית, אותם ניתן למשש באפליקציה עבור מגוון הטבות, רכישת מוצרים בהנחה, ועוד. שעון ספורט GARMIN NINJA זמין לרכישה בצבעים שחור וכחול, עם רצועת סיליקון איכותית המתאימה למשתמשים בכל הגילאים.

מחיר: 349 שקל (מהיום ועד סוף חודש יולי יימכר השעון במחיר השקה מיוחד של 299 שקל)




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג