גרמין השיקה שעון טריאתלון חדש מדגם 920XT

באירוע השקה שנערך במקביל להשקה העולמית חשפה גרמין ישראל, את שעון הטריאתלון שלה Forerunner 920XT והציגה עוד שורת מוצרים חדשניים ביניהם צמיד הכושר והבריאות vivosmart ואת מחשב הרכיבה Edge 1000
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
גרמין 920
גרמין 920

חברת ישראל חשפה אמש (שלישי) לראשונה בישראל את קולקציית מוצרי הפעילית לשנת 2015, בראשה ה- GARMIN Forerunner 920XT, זאת במסגרת אירוע השקה שהתקיים בהרצליה פיתוח, במקביל לאירוע ההשקה העולמי.

גרמין 920

קבלת מידע חיוני שאחרת ניתן היה לקבלו רק על ידי אימון בתנאי מעבדה

גיא דה פיצ'וטו, מנכ"ל חברת רונלייט דיגיטל, היבואנית הרשמית של גרמין בישראל, פתח את אירוע ההשקה בדברי ברכה ואמר, "אנחנו גאים להשיק בישראל את שעון הטריאתלון המתקדם בעולם, ה- Forerunner 920XT, במקביל להשקה העולמית. קטגוריית המחשוב הלביש הולכת ותופסת תאוצה בעולם ועם ההשקה הזו אנו מוכיחים כי היא מובילה את הקטגוריה הזו בתחום מוצרי הספורט. אני מאמין שתחום המחשוב הלביש הוא כאן כדי להישאר וכי לא מדובר בטרנד חולף, במיוחד עבור עולם הספורט". עוד הציגה החברה באירוע גם את הדור הבא של צמידי הכושר והבריאות ה- vivosmart ואת מחשב הרכיבה המתקדם Edge 1000.

הדגם החדש בסדרת שעוני הספורט ה-920XT, מתפקד כמאמן אישי, לריצה, רכיבה ושחייה, כל זאת הודות לשורת תכונות הכוללת: תצוגת כרום צבעונית חדה וברורה, רכיב GPS מובנה, עמידות במים וטכנולוגיות Bluetooth ו- WiFi, המאפשרות סנכרון של הנתונים האישיים, שיתופם בפורטל המשתמשים של גרמין או ברשתות החברתיות, והפיכת כל אימון לתחרות עם משתמשים אחרים, ללא צורך בחיבור למחשב.

עוד מצויד השעון גם במונה קצב והאצה מובנה, ללא צורך בחיבור חיישן נפרד, מסך צבעוני, יועץ התאוששות לאחר אימון, תכנון מסלול, מדידת VO2 (מדד כושר אתלטי), כל זאת במטרה לאפשר למתאמנים אימון חכם ובריא, תוך קבלת מידע חיוני שאחרת ניתן היה לקבלו רק על ידי אימון בתנאי מעבדה. לצד הפונקציות המתקדמות מציע המוצר גם שימושים יומיומיים, דוגמת מד צעדים, מד שריפת קלוריות, מעקב שינה ואפשרות לקביעת יעדים אישיים ומעקב אחר עמידה בהם.

צמיד כושר
בהשקה הוצג גם ה-vivomart צמיד הכושר והבריאות הצבעוני והמעוצב, המשנה את הדרך בה אנשים שומרים על כושר, זאת על ידי הצבת יעדי אימון יומיים מותאמים אישית ומעקב אחר העמידה בהם, מדידת צעדים, מדידת שריפת אנרגיה, ניטור שינה ועוד. הצמיד יעבור התאמה לקהל הישראלי והוא יוצע למכירה בתקופה הקרובה.

גרמין 920

משנה את הדרך בה אנשים שומרים על כושר

מחשב רכיבה
עבור אלו הרוכבים כתחביב ועבור אלו הרוכבים באופן מקצועי ותחרותי, מציע מחשב הרכיבה גרמין Edge 1000 להגיע למקסימום. להתחבר, להשוות, להתחרות ולנצח, על ידי הפיכת כל רכיבה למרוץ תחרותי, תוך צפייה בתוצאות בזמן אמת, השוואת תוצאות עם משתמשי GARMIN Connect אחרים, התראות על תחילת מקטע וסיומו ועוד.

מחשב רכיבה

מציע למשתמשים יכולות ניווט ומיפוי ייעודיות לרכיבת אופניים

המחשב מציע למשתמשים יכולות ניווט ומיפוי מתקדמות וייעודיות לרכיבת אופניים, לרבות מפות הטעונות מראש הכוללות נתוני כביש ושטח, נתוני גובה, נקודות עניין ואפשרות לחפש נקודות ציון וכתובות ספציפיות. עוד מציע המוצר תמיכה בחיישני מדידת קצב לב, מד וואטים, מד מהירות, מד סיבובי פדלים ועוד. ה- Edge 1000 מציע גם בניית תכנית אימונים אישית ומעקב אחר ביצועים ועמידה בלוחות זמנים. הודות ליכולות סנכרון עם טלפונים חכמים מציע המוצר גם את האפשרות לקבל הודעות טקסט, התראות שיחה, דואר אלקטרוני, תזכורות לוח שנה ואת פונקציית ה- Live Track המאפשרת לקרובים לעקוב, להתעדכן ולעודד את המתחרה שלהם בכל שלבי התחרות.


 




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג