בדיוק בזמן: הושק השעון החכם והספורטיבי סמסונג Gear S2

השעון החכם החדש של סמסונג מתהדר בפונקציות חדשות לשוחרי הכושר הגופני אשר יעודדו את המשתמשים לשמור על אורח חיים בריא ופעיל - כך זה עובד
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

היום (שלישי) הושק השעון החכם Samsung Gear S2, הדגם החדש ביותר של החברה אשר מאחוריו שנים של חדשנות בקטגוריית המוצרים הלבישים. השעון החדש הינו בעל עיצוב עגול עם ממשק משתמש אינטואיטיבי ומותאם ושורת מאפיינים מתקדמים המאפשרים למשתמשים לחזק, להתאים אישית ולהגביר את ההנאה לחווית הניידות. סיבוב פשוט של חוגת ה-Gear S2 הייחודית, יחד עם כפתור ה"בית" וה"חזור" מבטיח למשתמשים נוחות ודיוק מירבי בגישה לשורה של התראות ואפליקציות.

Gear S2 sport white R30

אפשרויות חדשות לשוחרי הכושר הגופני אשר יעודדו את המשתמשים לשמור על אורח חיים בריא ופעיל

עם השקתו הוא מוצע בשתי אפשרויות ה-Gear S2 ספורט, וה-Gear S2 קלאסיק. כל אחד מהדגמים עוצב בקפידה על מנת להגשים העדפות שונות בין הצרכנים: ה-Gear S2 קלאסיק עוצב עבור משתמשים המעדיפים עיצוב שעון על-זמני. דגם זה מעוצב בגימור שחור אלגנטי עם רצועה תואמת מעור אמיתי. דגם ה-Gear S2 ספורט, שמעניין אותנו יותר, אידיאלי לאלו שבתנועה מתמדת, ואוהבים את העיצוב המינימליסטי והמודרני.

גרסה ספורטיבית

פונקציות חדשות שמציע ה-Gear S2 לשוחרי הכושר הגופני יעודדו את המשתמשים לשמור על אורח חיים בריא ופעיל. איך זה פועל? ובכן, יומן פעילות של 24 שעות מאפשר לצפות בהתקדמות הפעילות הגופנית במשך היום ולזהות דפוסים בהצצה חטופה כדי להמשיך ולהתקדם ליעד הכושר שהגדירו. בנוסף, יישלחו למשתמשים התראות על מנת להגביר את המוטיבציה ולהשאר על המסלול עם היעדים שהציבו לעצמם המשתמשים.

"סמסונג ממשיכה להוביל כחלוצה בתחום הטכנולוגיה הלבישה, עם השקת קונספטים נועזים לשוק המכשירים הלבישים", מספר לשוונג אורן מרון, מנהל חטיבת המובייל בסמסונג אלקטרוניקס ישראל. "ה-Gear S2 הינו שחקן חיזוק משמעותי לקראת הכניסה של סמסונג לעולמות התשלומים בסלולר. השעון הינו התגלמות החדשנות פורצת הדרך של סמסונג ותוספת מושלמת לכל אירוע, המלווה את המשתמש בקלות במעבר מבוקר לערב, מהעבודה לאימון ומבטיח שהצרכן יפיק יותר מכל רגע של היום בכך שהופך אותו לחכם יותר, אישי יותר ובסופו של דבר גם מהנה יותר".

השעון הינו בעובי של 11.4 מ"מ בלבד ומעטר את פרק היד בעיצוב קל וקומפקטי, ומציע חווית צפייה הודות לצג עגול באורך 1.2 אינץ'. את האפליקציות שב-Gear S2 ניתן לראות בבהירות, כך שהמשתמשים לא יחמיצו שום התראה. בנוסף, הודות למערכת ההפעלה Tizen ומעבד כפול ליבה במהירות של 1 GHz שעבר אופטימיזציה להתקן לביש, ה- Gear S2 מבצע משימות בקלות וביעילות. ניתן יהיה על פי דברי החברה להישאר מחוברים על ידי התראות מהיומנים, המיילים והחדשות. ניתן אף לשלוח הודעות טקסט חשובות היישר מפרק היד אל הנמענים.

למעודכנים אפנתית כדאי לדעת שה-Samsung Gear S2 מגיע בצבע שחור ולבן, ה-Samsung Gear S2 classic יהיה זמין בצבע שחור עם רצועת עור. לשני הדגמים מגוון רחב של רצועות בצבעים ודוגמאות (בתוספת תשלום).

העון יהיה זמין בשלב ראשון ברשת חנויות סמסונג, רשת פרטנר וחנויות נבחרות.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג